14 nov. 2015

TERORISM SI TERORISTI IN ROMANIA .




    La geamia "improvizata" pe care o frecventam (in Ploiesti) , nu am pomenit sa se discute despre ura interreligioasa , despre razbunare sau violenta .
Iar atunci cand apareau la orizont musulmani (afaceristi) din zone precum Siria , Pakistan sau chiar Irak , acestia erau marginalizati. Adica intrau sa se roage cu toti ceilalti , dar dupa rugaciune (Vinerea) pleca fiecare in treaba lui . Poate beau un ceai sau serveau o gustare , dar nu stateau mult la discutii .
Ceilalti musulmani se cam fereau sa lege prietenii cu indivizi provenind din zone delicate.
Aceleasi atitudini le-am intalnit si pe la geamiile/scolile islamice pe care le-am vizitat prin tara (Constanta , Medgidia , Mangalia, etc.) . Or avea ei tarele lor , insa sunt moderati si pasnici ... in comparatie cu alde Taiba & CO .

     Da, in Romania , exista musulmani cu idei extremiste si grupuri care promoveaza idei , teorii si interpretari periculoase pentru o societate normala . Acestia sunt finantati din zone delicate si de catre grupari din afara Romaniei , grupari considerate teroriste . Am avut ocazia sa ii cunosc/studiez o perioada. Exista cateva nuclee puternice in Bucuresti , Cluj , Constanta .
Cei in drept, serviciile si alte autoritati, ii stiu si ei pe acestia . Si totusi se tin deoparte ... Am spus asta cu cativa ani in urma : NU ESTE INDEAJUNS CA ACESTIA SA FIE DOAR SUPRAVEGHEATI DE LA DISTANTA !
Nu am inteles niciodata de ce sunt tolerati si de ce uneori am impresia ca sunt chiar "ocrotiti" . Oare Rromanica joaca la doua capete ?!


..............



Later Edit:

Cautand si rasfoind niste chestii mai vechi , am avut o strafulgerare, o revelatie ...
Am realizat ca stiu cel putin un individ al serviciilor romanesti infiltrat printre cei de la Taiba (si cu tot ceea ce inseamna aceasta Fundatie). Chiar m-am intalnit cu el candva , in urma cu cativa ani.
De ce scriu asta ?
Pentru ca , daca eu , un individ simplu din multime , mi-am dat seama care sunt elementele infiltrate acolo , oare cati altii si-au mai dat seama de acest fapt ... ???
Ma intriga faptul ca , acesti indivizi , sunt complet incompetenti , mananca bugetul si banii statului degeaba . Mai expulzeaza cate unul , din cand in cand , declarandu-l persoana indezirabila pe teritoriul nostru ... In schimb , permit ca acestia sa spele la noi bani ai anumitor organizatii si permit tranzitul acestor bani si a altor materiale (sau chiar persoane dubioase) catre alte state din Europa .
Oare de ce ?!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: