4 nov. 2015

ELECTRICA SUD MUNTENIA - TREABA ROMANEASCA .



     Cand am ajuns astazi acasa , am gasit pe scara blocului un nene (fara ecuson sau salopeta) care sustinea ca este de la Electrica si ca se afla aici pentru a schimba contoarele care au expirat. Suna la un vecin la usa .
L-am intrebat daca e cazul si la numarul apartamentului meu.
A raspuns:
" Pai da. A fost un coleg mai devreme , dar nu era nimeni acasa."
...
WHAT ?!?! WHAT???
L-am intrebat de ce nu au anuntat inainte , printr-o notificare afisata la scara blocului sau macar in ultima factura emisa .
Mi-a raspuns in zeflemea :
"Pai lasati , v-a notificat acum ... ca nu v-a gasit acasa. Eu nu vi-l schimb. Eu schimb doar la vecinul."


M-am uitat in cutia postala si intradevar mi-au lasat o instiintare despre faptul ca au fost la usa si nu m-au gasit acasa , undeva in jurul orei 8:00 AM si ca vor reveni Vineri.

BAAAAAAAAAAAAA !!!!! IN CE TARA TRAIM !
Alo , ‪‎Electrica Muntenia‬, dati dracu afara directorul de zona sau pe ala/aia care se ocupa de asta !!!!!!! Cum pula mea sa veniti pentru a schimba contoare in apartamente, in timpul saptamanii , in zi lucratoare, la ora 8:00 AM , FARA A ANUNTA IN PREALABIL ????? CUUUUM ????

WTF ?!?!

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: