21 oct. 2015

PH84RBL [avariaza masini parcate regulamentar] .


PH84RBL
PH 84 RBL
PH.84.RBL



      Astazi , cand am plecat de la sala, mi-am gasit masina lovita in parcare. Dobitocul cu VW Golf  ( PH84RBL ) mi-a lovit bara fata, pe partea dreapta. S-a cacat pe el sa parcheze in locul acela strimt si nu a fost in stare. Mi-a agatat bara cu capatul bandoului lui .
Un milog cu autoturismul plin de lovituri si zgarieturi (dovada a calitatilor sale de bun sofer) si cu masina abtibilduita cu stickere NFS NEED FOR SPEED.
Nu am reusit sa aflu inca cine este.
Putea macar sa aiba bunul simt de a-si cere scuze (printr-un bilet lasat la stergator) !!!

Nu, nu m-am atins de masina saraciei .
Nu obisnuiesc sa ma razbun astfel . Poate , daca ar fi fost altul in locul meu , i-ar fi jucat X si 0 cu cheia pe usi si pe capota sau i-ar fi spart luneta.
Dar cu ce as fi fost mai bun decat milogul respectiv ?
Cacanari plini de impresii , fara tupeul de a-si asuma faptele si fara demnitatea de a-si cere macar scuze ....









       Este a doua oara cand am probleme in parcarea de la O2 (Oxigen Fitness) , parcarea fostului sediu Petrom , gasindu-mi masina blocata sau lovita .
Daca mi se mai intampla si a treia oara , e semn clar ca trebuie sa schimb sala ... (sau locul de parcare ) .
Pe centru incep sa se aglomereze milogii cu permise auto luate pe spaga.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: