17 oct. 2015

Metisi Shar Pei pentru adoptie !!!





Povestea lor si a mamei lor :

* LEGI CARE-S DEGEABA ... (link articol)

* METISUL DE SHAR PEI (1) (link articol)

* METISUL DE SHAR PEI (2) (link articol)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Puiuti metis de Shar Pei.
Catelusii pot fi ridicati din Cabinet Veterinar Vet Help Concept-Pipera sau , daca sunt doritori din Ploiesti (100% siguri ca isi doresc unul), ii pot aduce eu pana la domiciliul respectivelor persoane (suport eu costurile de transport) .
Nu mai pot fi tinuti mult timp in cabinetul veterinar , deoarece pe acolo trec multi caini cu fel si fel de boli (unele fiind contagioase) . Risca sa se imbolnaveasca si ei .






Mesajul domnisoarei doctor :

""" Nepoțeii au crescut! Au nevoie de căsuțe urgent! Persoana care s-a oferit sa o adopte pe mamica nu a mai luat-o și in toată perioada asta ea și puii au stat la mine în cabinet. Acum au început sa umble și sa mănânce, au 5 săptămâni. Este foarte riscant sa stea aici în continuare și îmi este foarte greu sa îi controlez. Au fost 8. Un băiețel si-a găsit familie, inca un baietel urmeaza sa plece, mai rămân 1 băiat și 5 fete. Mamica este sufletul meu, o simt a mea și ea mă iubeste și are încredere în mine..Din păcate nu am unde sa o țin..am tinut-o pana acum în cabinet. Este foarte greu. Încerc sa găsesc o căsuța și pentru ea. Este foarte blândă, supusa și cuminte. Va rog mult, măcar share! """


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
















0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: