10 oct. 2015

EU SI CU MINE .



    M-am trezit dimineata , m-am uitat in oglinda si brusc am realizat ca am o parere excelenta despre mine .
Sunt extraordinar. Am inceput sa fredonez ceva si m-am gandit cat de bine imi prinde tot ceea ce am invatat de la oamenii de care m-am lovit in cei 34 ani de viata ....
Am invatat sa citesc dincolo de aparente, sa obtin raspunsuri , sa manipulez si sa imi stapanesc emotiile atunci cand este necesar .
Am invatat sa mimez afectiunea si sa ofer aparenta unui rezultat dorit de catre persoana cu care intru in contact.
Am invatat sa nu spun si sa nu arat mai mult decat ceea ce este necesar si decat ceea ce trebuie.


... si , in spatele acestor increngaturi , intotdeauna las adevarul sa iasa la iveala discret si insesizabil pentru majoritatea celor din jur.
Astfel , niciodata nu voi putea fi acuzat de lipsa sinceritatii .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: