30 oct. 2015

Cu ABAC-ul prin bucatarie . ZACUSCA DE GHEBE.






Am finalizat "Operatiunea Zacusca De Ghebe" .
Au iesit 18 borcane zacusca de ghebe ( de diferite marimi) , din doua tipuri de textura a ingredientelor.
In plus , au iesit si 3 borcane de 800 g cu ghebe in otet.


Zacusca a fost facuta in doua transe.
Sa vedem socotelile !

  • Aprox 9 kg ghebe (cumparate in zile diferite). 4 kg le-am cumparat cu 7 lei/kg . 5 kg le-am cumparat cu 5 lei/kg .
  • 3 kg de ceapa , cumparate cu 2 lei/kg .
  • 1 kg morcov , cumparat cu 3 lei/kg .
  • 3 kg ardei kapia , cumparat cu 5 lei/kg .
  • 1,5 l ulei , cumparat cu 4 lei / l .
  • Piper , sare , frunze de dafin - cost aprox. 2 lei .
TOTAL COST INGREDIENTE ZACUSCA DE GHEBE - 85 lei .

*** borcane am avut prin casa , de la diverse alte conserve cumparate.
~~~

Au iesit 18 borcane cu zacusca de ghebe si 3 borcane cu ghebe in otet .

Zacusca ghebe:
2 borcane X 800 g
3 borcane X 270 g
13 borcane X 370 g

Ghebe la otet:
3 borcane X 800 g

~~~

Am investit , in total, 85 RON .
Valoarea produsului finit facut in bucataria proprie (cu tot cu cele trei borcane de ghebe in otet) se ridica la aprox. 300 RON , avand ca etalon pretul pietei la ora actuala (15 RON borcanul de 300 grame).



Sa am pofta !









_________________________

P.S.:
Da, am si vreo 14 borcane cu zacusca de vinete. Am iesit din foame iarna asta. :))))

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: