9 sept. 2015

METISUL DE SHAR PEI - poveste cu happy end .

***
DUPA RAZBOI ,
MULTI VITEJI SE ARATA .

***






     In urma cu ceva timp scriam despre puiutul metis de Shar Pei abandonat/ratacit prin cartierul unde eu imi am domiciliul. Aveti aici articolul -  LINK !
Intre timp fetita a mai crescut si a ajuns la primele calduri . Cum era de asteptat ..., a fost montata de ceilalti caini - masculi aflati pe strazile din cartier .




Este usor sa arunci niste oase unui caine .
Este usor sa crezi ca asta te face mai bun si ca te numesti "iubitor de animale" .
Este usor sa iti smulgi parul din cap , sa te isterizezi si sa zbieri atunci cand vin hingherii ... si sa ai impresia ca asta te face mai bun .
Este usor sa pozezi in "maidanezofil" , dar in fapt  SA NU FACI NIMIC UTIL PENTRU EI .
Este foarte usor .






___________



Pentru ca am primit persoane noi in "sufrageria mea virtuala" de pe feisbuci si pentru a nu aparea confuzii, simt nevoia sa lamuresc problema catelusei metis Shar Pei si a legaturii dintre mine si maidanezi .

1. TOATE MERITELE, MULTUMIRILE SI LAUDELE I SE CUVIN domnisoarei doctor Petcu Daniela-Claudia .
Eu intentionam sa sterilizez catelusa , aici in Ploiesti . Insa as fi facut asta cu extragerea puilor si gazarea lor . Domnisoara doctor m-a contactat si s-a oferit sa ajute neconditionat atat catelusa gestanta cat si puii pe care aceasta ii va aduce pe lume.
Eu doar am transportat catelusa pana la dansa la cabinet , in Bucuresti.

2. Nu sunt un mare iubitor de maidanezi . Insa nici nu ii urasc. Imi displac enorm cei agresivi. Cu cei pasnici nu am nicio problema.
De aceasta catelusa m-am atasat deoarece avea ceva al ei aparte ... In plus , Eva - catelusa mea, o indragise atat pe ea cat si pe ceilalti doi maidanezi din gasca ei .
As fi ipocrit sa pozez acum in maidanezofil , cand eu ma aflu "la cutite" cu multe dintre ONG-urile "asa zis" protectoare ale acestor vietati . Am o alta scara de valori si alte principii .
Nu ma dezic de ceea ce sustineam in urma cu trei ani , in urma cu doi ani , s.a.m.d.

3. Nu am facut niciodata rau voit vreunui caine sau vreunei pisici (sau vreunui alt necuvantator - exceptand sobolanii din magazia tatalui meu). Nu dau cu piciorul , cu piatra sau cu vorba ...
Imi las catelusa sa se joace cu orice caine pasnic , fie el cu proprietar sau caine maidanez.
Precum am mai spus , am doua cateluse luate din strada , pe numele meu , sterilizate , inscrise in RECS (deci si microcipate) , in curtea tatalui meu . Tot acolo am si un motan (salvat de mic din strada).
Acasa am o alta pisicuta salvata din coltii maidanezilor din cartier + o femela Amstaff (fara pedigree) in varsta de 4 ani.
Toate animalele mele sunt fericite , bine ingrijite, bine hranite , cu toate actele , deparazitarile si vaccinurile la zi.
Nu m-am intins niciodata mai mult decat mi-a fost cearceaful.
Catelusa mea Amstaff nu este invatata la lupte sau sa fie agresiva cu alte animale. Nu i-am permis niciodata sa agreseze un alt animal . Cei care ma cunosc stiu ca acesta este adevarul ... Este doar dresata pentru protectie si paza (de catre un dresor profesionist) si este agresiva la om in anumite situatii si contexte.

4. Nu prea ma incanta maidanezofilii in general si nici ONG-urile pentru protectia animalelor .
Fiecare intelege ce doreste de aici .
Eu doar sunt realist.
Cunosc destule din subsolul unor afaceri ... incat sa imi fie scarba sa reiau si sa dezvolt subiectul "ONG-uri" si "maidanezofili" .

Sincer , nu ma intereseaza daca am dezamagit sau daca voi dezamagi pe cineva prin cele scrise mai sus .

Ceea ce trebuie retinut este faptul ca
TOATE MERITELE, MULTUMIRILE SI LAUDELE I SE CUVIN domnisoarei doctor Petcu Daniela-Claudia , de la Cabinet Veterinar Vet Help Concept-Pipera !!!! Dansa este cea care a salvat cu adevarat metisul de Shar Pei .


____________________________














0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: