30 sept. 2015

Ganduri autiste (la sfarsit de Septembrie).



1.

Vreau o viata noua .
Visez prea mult ...

Nu sunt sarac , dar nici bogat . Nu am nimic , dar am prea mult .
Nu am indeajuns pentru a pasi dincolo de bariera si pentru a cauta aceasta viata noua.
Am suficient incat sa raman la fel de plictisit , obosit de viata aceasta prafuita si plina de clisee .

De fapt , nu o viata noua ... ci doar ceva care sa ma scape de rutina , monotonie , obiceiuri defecte si plictiseala . Ceva care sa ma ajute sa fiu viu .



_________


2.

[stiu ca am mai spus asta]

De ce m-am indepartat de Islam (de ce am renuntat la a mai fi un "bun musulman practicant") ?
De ce am ales sa fac un pas in spate ?

A. In primul si in primul rand ... pentru Anna si pentru Eva .
B. Din cauza "oamenilor" . Oameni care isi spun musulmani , dar care sunt la fel de "oameni" ca si unii dintre cei care isi spun crestini .




___________


3.

Tinem diete peste diete ...
Tinem cure pentru detoxifiere ...
Bem ceaiuri pentru intinerire si pentru a ne ajuta sa slabim ...
Ne infranam de la multe placeri "pacatoase" ...
Ne torturam cu fel si fel de ierburi, zemuri , retete minune si tratamente "naturiste" ...
...iar atunci cand realizam ca totul a fost in zadar si incercam sa recuperam tot ceea ce ne-am interzis dealungul vietii , murim ca prostii .



***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: