7 sept. 2015

Din lume ... Dintre oameni ...


            De cativa ani , am ales ca in viata reala (in offline) sa ma comport ca o umbra .
Cu cat stai mai putin la discutii cu ceilalti , cu atat dormi mai linistit pe perna ta si ai o viata mai frumoasa .
Nu imi place sa stau mult la discutii , sa barfesc , sa dezbat vrute si nevrute . Mi se pare pierdere de timp si risipa de energie .
Nu imi plac oamenii ...
Nu imi plac romanii in general  ...
Imi place doar sa stau si sa-i studiez indelung , sa-i analizez si sa-i "desfac" in mii de particele .


             Din cand in cand , se intampla sa mai uit de ce si pentru ce am ales aceasta cale . Atunci cand uit , apar zile ca cea de astazi , in care ratiunea ma trage de maneca si imi aduce aminte " Ba , vezi ?! Asa sunt oamenii ! Barfesc , clevetesc si ofera lectii gratuite. Nu-si pot tine gura . Evita-i ! "


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: