28 iul. 2015

FAPT DIVERS SI ALCOOL GARLA .


Nota:
Mi se intampla foarte rar sa merg la baute ,

 deoarece nu indragesc alcoolul. 
O fac doar cu cei dragi sufletului meu 
si extrem de rar .






   Aseara , intre doua baute cu un prieten foarte drag sufletului meu , in timpul unei calatorii intre doua locatii (cu taxiul) mi-au auzit urechile ceva interesant.

Catalin Burlacu locuieste in Paulesti , langa Ploiesti .
Aseara, un taximetrist s-a apucat sa ne povesteasca despre cum l-a dus pe Burlacu acasa de la niste baute si ca era atat de beat incat s-a temut ca-i mort ... Imi aduc aminte doar franturi din ceea ce povestea taximetristul (din motive lesne de inteles) .
Povestea nenea taximetristul ca marele baschetbalist este bautor profesionist si ca trece frecvent prin astfel de episoade.  Se vaita ca a stat 20 minute cu el in masina , in fata casei din Paulesti ... Pana la urma a fost nevoit sa sune la dispecerat pentru a cere numarul de telefon al persoanei care-l urcase pe Burlacu in taxi. Si persoana respectiva era intr-o stare de ebriebrea , dar parca putin mai constienta (conform cu spusele taximetristului).
A fost nevoit ca , pana la urma , sa se intoarca in oras cu Burlacu "mort" pe bancheta din spate si sa il duca acasa la persoana care-l urcase initial in taxi. Acolo au resusit sa il "resusciteze" si sa il "bage la somn" ....


INTERESANTE AVENTURI !!! 



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: