18 mai 2015

D-ale mele , de pe Feisbuci .



    Nu am apucat sa fotografiez , insa am vazut astazi la Auchan CHIPSURI DIN SORIC DE PORC (14 RON cateva surcele) .
WTF ?!?!Erau un fel de fasii de soric expandat/aerat/umflat (cu o textura precum erau candva crevetii vietnamezi) .

~~~~~~~~~~

   Pentru a-si spala pacatele, taranii din Villariba si Villabajo au renuntat cu totii la Fairy si au plecat in pelerinaj la mormantul lui Arsenie Boca.

~~~~~~~~~~~

    UNII BARBATI AU O IMPRESIE FOARTE BUNA DESPRE EI . MERG CU BRATELE PE LANGA CORP DE PARCA AR FI OPARITI LA SUBSIORI . Nu au pic de muschi lucrat la sala , nu sunt grasi (exceptand burta de la bere) , insa merg de parca ar fi campioni europeni la culturism. (am eu un vecin)


~~~~~~~~~~~~~



   GABRIEL COTABITA A INCETAT DIN VIATA .
RIP !
Sursa:
- o viziune cu Arsenie Boca , invitat in emisiunea lui Maruta.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(sursa foto)


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: