22 apr. 2015

PATRIARHIA BOR este un cuib de vipere , un izvor de nesimtire si otrava .




(sursa foto)


""" Gigi Becali este in noi toti .
Noi toti suntem Gigi Becali . """
[avocatul teolog Daniel Ionascu , in urma cu vreo doua saptamani, la emisiunea "Abces Din Rect" ]


_____________




       Cu cativa ani in urma , IN SCRIS, am solicitat Patriarhiei Romane sa fiu scos din evidentele BOR si sa se comunice dovada-raspuns (tot in scris) atat catre mine cat si catre parohia ortodoxa in raza careia domiciliez . Ulterior , m-am dus personal in audienta la Muftiul Romaniei , unde am indeplinit toate formalitatile necesare pentru inscrierea in evidentele Muftiatului .

Reprezentantii Patriarhiei BOR nici pana astazi nu au avut bunul simt de a-mi da un raspuns oficial solicitarii mele scrise ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: