24 feb. 2015

NORMAL sau ANORMAL ?



     Inca de prin clasa a VII-a , am inceput sa imi organizez timpul pe zile , facand asta pe caiet. 
O faceam pe cate doua saptamani . Apoi o luam de la capat.
Evident , niciodata nu am dus totul pana la capat , conform organizarii trecute pe caiet . De fiecare data ramane cate ceva de reportat pentru urmatoarele doua saptamani.
    Multi au zis ca sunt "dus de acasa" ...
   Prin liceu , un profesor de Organizare , ne indemna pe toti sa facem acelasi lucru (fara sa stie ca eu deja fac asta de cativa ani) .
La ceva vreme , o profesoara de Psihologie facea acelasi indemn .
   Argumentele sunt diverse si toate cu aspect pozitiv.

      Sunt ani de zile de cand imi organizez timpul , notandu-mi prioritatile intr-un caiet , pe zile si pentru intervale de 2-3 saptamani .
Oare sunt nebun ?!  :)

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: