6 feb. 2015

M-a torturat fara mila . M-a chinuit fara sa se gandeasca la suferinta mea.





         Ma chinuia si era dureros... 
M-am zvarcolit de cateva ori... 
Ma simteam de parca cineva imi spintecase maruntaiele si acum mi le scotea pe viu afara... 
Nu mai suportam durerea ... 
Ma umflasem ca un balon... 
Imi pocneau tamplele si imi ieseau ochii din orbite ... 
Oscilam intre durerea infundata si acea senzatie precum o lama de cutit rece infipta-n pantece cu cruzime....
Intr-un final , atunci cand credeam ca imi voi da obstescul sfarsit, 




AM REUSIT SA MA CAC si sa ma elibereze din incatusarea in care imi erau prinse intestinele .

Zau asa !




Post Scriptum:
Mancare de praz cu masline + macaroane cu carne + chec cu nuci + un pahar de vin alb .
M-am dres cu o para parguita.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: