9 feb. 2015

[de la altii] IEPURE CU PEDIGREE .





""" Fumam pe terasa din spate când apare câinele meu de sub gardul vecinului cu ceva animal alb în gură. Mândru, loial, mi-l aduce și mi-l pune în fața mea... Era iepurele campion al vecinului, ceva rasă cu pedigree din Germania, cu care umbla la concursuri, expoziții... Era mort de-a binelea, înota în balele câinelui și era foarte murdar. Iepurele valora cam 500.000 forinți...După „corecția” dată câinelui m-am întors la iepure... și mi-a venit o idee; L-am băgat în chiuvetă, l-am spălat bine de pământ și balele câinelui și l-am uscat cu uscătorul de păr al mamei. Apoi am urcat pe poteca vecinului, i-am făcut un culcuș din paie iepurelui în cușcă, l-am pus în pat și am închis ușa cotețului.După-masă vine vecinul acasă... La vreo 5 minute se aude gălăgie, larmă, înjurături... Ca un bun vecin, mă duc să mă interesez care-i problema. Stăm ca doi proști în fața cuștii iepurelui și are loc următorul dialog:
-Uită-te, în p...la mea!
-Ce s-a întâmplat? A murit? 
-A murit, în p...la mea. Acu două zile l-am îngropat și iar e aici... """ [ sursa ]

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: