11 feb. 2015

COCLENDERI si CHIFLE LA KG - 11 Februarie 2015, Ploiesti



    In Ploiesti s-a infiintat Republica Miserupia .
Nexam prioritate in giratoriu, grabiti bagaciosi, nehotarati, militieni care dau o mana de ajutor, depasire pe stanga cu viraj spre dreapta , calcat linie dubla continua , avariatii de serviciu, calaret de AG (cu Logan) , s.a.m.d.




__________________________________


LATER EDIT 

        La 3:11 , imi asum … Nu i-am vazut (din cauza idiotului parcat chiar pe trecere). De asemenea , ma claxonau disperatii din spate (nevazand nici ei cele doua dudui) . Nu am decupat , deoarece nu am nimic de ascuns . Singurele decupaje facute sunt cele necesare pentru scurtarea clipului la cat mai putine minute . Nu sunt perfect.  Mea culpa !
     Sunt foarte multe masini parcate neregulamentar acolo (inclusiv pe trecerea de pietoni). Nu se vedeau de masina respectiva.Abia dupa trecerea de pietoni exista o parcare cu plata.

Raspunsuri la alte probleme ridicate de cititori :

- Avariatul de la ARTSANI. Nu este magazin de profil acolo, deci nu avea cui sa livreze marfa. Problema este ca, zilnic, sunt destui avariati acolo. 20 m mai in fata este parcare cu plata (pe dreapta).

- La 4:26 nu am incercat nimic (sa ascund prin decuparea clipului). Pietonul era pe trotuar. Aveti aici intreaga secventa - LINK (needitata) .

- Daca pare ca in unele zone merg „haotic” :)))) , doar pare … In realitate , ocolesc/incalec guri de canal sau gropi.  Ploiestenii stiu ce zic.
Ploiestiul arata ca dupa bombardament.



Se gasesc foarte multi sa "imi dea lectii" de sofat , sa imi critice atitudinea la volan , sa imi explice unde am gresit ... :)))))))))))))))))
Am carnet de mai bine de 5 ani . Nu am nicio amenda la activ , niciun punct penalizare si niciun accident (nici macar o tamponare) . Mi-am luat permisul din prima incercare.
Ei , moralistii , si-au luat carnetul din a 4-a incercare (pe bani - asa se laudau candva) , au cel putin doua accidente la activ , permisul suspendat macar o data si nenumarate amenzi+puncte de penalizare.

AMUZANT ! Nu ?




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: