12 ian. 2015

[se confirma] DEZAMAGIREA VINE EXACT DE LA CINE TE ASTEPTI MAI PUTIN .




DEZAMAGIRE CONFIRMATA.
Este exact sentimentul acela cand afli ca ti-a murit cel mai bun prieten.
.....................................................
In urma cu aproximativ doua luni scriam acest articol  : LINK .
Acum imi pare rau ca l-am scris si ca m-am lasat orbit de entuziasmul revederii.







De ce dezamagire ?
  • Pentru ca m-a mintit. 
  • Pentru ca, neghiobul, a pozat in omul reabilitat si cinstit , incercand sa creeze niste aparente subrede.
  • Pentru ca a incercat sa para mai mult decat ceea ce este . 
  • Pentru ca , atunci cand am scris articolul , eu chiar l-am crezut ...
  • Pentru ca mi-a indrugat numai minciuni si baliverne.
  • Pentru ca este exact ceea ce eu blamez si "urasc" cel mai mult (ironia sortii) ...
  • Pentru ca face parte din cealalta tabara ...
  • Pentru ca nu cred ca va renunta vreodata .
  • Pentru ca nu a inteles ca banii nu pot cumpara pe toata lumea .
  • Pentru ca m-a subestimat si a crezut ca ii voi tolera minciunile la nesfarsit.
  • Pentru ca a crezut ca voi inchide ochii si ma voi preface ca nu am vazut nimic.
  • Pentru ca una spune si alta face.
  • Pentru ca nu mai stie ce se intampla cu viata lui , cine ii este prieten si cine ii este dusman.
  • Pentru ca nu are de gand sa se opreasca.
  • Pentru ca are un copil pe care il cresc altii, in timp ce el nu este sigur unde va fi maine ...
  • Pentru ca ii minte pe toti cei din jur in legatura cu ceea ce face el cu adevarat (inclusiv pe propria lui mama) .
  • PENTRU CA DROGURILE I-AU DISTRUS VIATA, CONSTIINTA, JUDECATA LIMPEDE si SANATATEA.

***

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: