19 ian. 2015

PH23ANK - nesimtire si parcare "gen" .








LOCATIE :
Ploiesti
Parcarea cuprinsa intre Casa Sindicatelor , fostul sediu Petrom si Camera de Comert.







      Hal de parcare... Poate ca sunt eu prostovan si exagerat, insa jur ca mi-a luat 10 minute sa ies printre cei doi ! Am iesit la milimetru. Cred ca , la trecere, particulele de praf de pe masinile noastre s-au abuzat sexual reciproc... SUV-ul alb ( marca Opel)  a parcat perpendicular pe directia mea de iesire. Chiar daca in poza nu pare, trecerea printre autoturismul AUDI din stanga mea (parcat regulamentar) si SUV-ul nesimtitului/nesimtitei era aproape imposibila. Si nici spatiu de manevra nu este acolo, deoarece pe partea mea dreapta ( la o palma de portiera) exista niste stalpi de delimitare . Fotografiile sunt facute dupa ce deja reusisem sa scot caruta din locul de parcare (fara sa lovesc acei stalpi ) si ma pregateam sufleteste sa trec printre cei doi.


      Numarul nesimtitului/nesimtitei este PH.23.ANK   . Este a treia oara, in interval de o saptamana, cand ma blocheaza astfel...  Nu , nu i-am tras cu cheia pe masina si nu i-am ridicat stergatoarele . Nu ma reprezinta astfel de fapte. Probabil ca , daca as fi avut autocolante cu "PARCHEZI CA O VACA/ CA UN BOU ! "  , i-as fi lipit unul pe oglinda/geam portiera .

     Deci (repet) ... eu eram parcat regulamentar, ocupand un loc de parcare special amenajat in acest scop.
In stanga mea, parcat regulamentar si paralel cu mine, era un Audi foarte lung (mai lung decat caruta mea, dar cu spatele lipit de perete) . Nesimtitul/nesimtita cu Opelul alb a venit si s-a plantat fix in fata mea , exact pe calea de acces a parcarii respective(cu toate ca avea loc cacalau mai in dreapta , fara a incurca pe cineva, putand a parca exact in aceeasi pozitie in care apare si in foto) .

Am si filmare .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: