28 ian. 2015

D'ale mele , de pe facebuci .



CULMEA IPOCRIZIEI !

    Ii critica pe altii ca vand chinezarii ... dar ascunde faptul ca , la randul lui, el face specula cu produse chinezesti cumparate de pe aliexpress (minidrone, selfiestick, suport universal de parbriz, etc.) . :))))))))))))))))))))))))))))))))
Cel mai tare blogger(cu magazin online) ... ROMAN GET BEGET .


_____________________



[ concluzii nefolositoare - dis de dimineata ]

     Un barbat sanatos se keke vartos in fiecare dimineata.
Se keke o data cand se trezeste si o data dupa ce isi be' cafeaua .





_____________________


     De ce oare se vand multifunctionalele , scannerele , imprimantele (indiferent de categorie) si copiatoarele, fara cablu de conectare ?
Nu , nu ma refer la cele cu conectare wireless.


_____________________


   Am fost o fuga pana la Decathlon. Am gasit acolo, la ţoale (tricouri, treninguri, hanorace , etc.), produse care-mi erau mari . :))))
Aveau numere mai mari decat ceea ce port eu.
Incredibil ! Orgoliul meu a fost razbunat.

_____________________


[injuraturile copilariei]

 " Manca-mi-ai sa te radiezi ! "

 " Da-te-n sange ! "


" Sa ma bei la oua ! "

" Mars la cacat ! "



P.S.:

" Teeeee spuuuuuuun lu' doamnaaaaaaaa !
Doaaaaaaamnaaaaaaaa ! "

Si uite asa invatam noi despre " Moartea caprioarei " , " Mos Ion Roata " , " Teorema lui Thales " si alti maestrii bucatari .

~~~
~~
~



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: