27 ian. 2015

ANPC , EMAG, DECK COMPUTERS si TEAPA CU TABLETE . EPILOG .

Motto:
Pe cei de la ANPC cine ii trage la raspundere
si unde pot fi reclamati ?




__________

          Toata poveste este desfasurata in cele trei articole de mai jos :








    Dupa mai bine de 60 zile de asteptare si "dus cu vorba" (in urma plangerii depuse la ANPC) , am inaintat alte doua plangeri "sus" , mult mai "sus" .
Surpriza ! In urma acestor plangeri , cei de la ANPC si-au dat osteneala pentru a-i sanctiona pe teparii de la Deck Computers si a-i obliga sa-mi repare prejudiciul .
Desigur , cei de la Deck Computers nu si-au asumat nici acum vina pentru ecranul spart al tabletei , insa (precum niste mielusei) , cand s-au vazut incoltiti si au inteles ca nu e de glumit , au binevoit sa imi schimbe tableta respectiva.
De asemenea , EMag a modificat specificatiile mincinoase de la pagina produsului (la ei pe site) , dar nu au luat in considerare faptul ca eu am facut printscreenuri cu care sa dovedesc cele sustinute de catre mine (in caz ca este necesar) . Aceste print-uri le-am trimis si catre cei in drept . Asa ca zadarnic se straduiesc sa isi acopere urmele tepelor cu tabletele respective.

        Da , tableta mi-a fost inlocuita . Dar asta numai dupa ce am ajuns sa depun intampinari si sesizari dincolo de "taramul de basm" al celor de la ANPC ... si cu mult dupa ce expirase termenul legal in care ar fi trebuit sa primesc un raspuns/o rezolvare din partea ANPC


***
 .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: