3 dec. 2014

SORIN OVIDIU VANTU SI LOTERIA ROMANA .



SORIN OVIDIU VANTU


""" (...) Ce gândeşte un om care ştie că a făcut atât de multe ilegalităţi, dar este condamnat pentru altele mai mărunte? Eu am acceptat autoritatea statului. Puteam pleca din această ţară, să-mi cumpăr o insuliţă şi să mă declar rege. Dar am acceptat autoritatea acestui stat şi am rămas şi am făcut închisoare. Chiar dacă pe nedrept. Pe nedrept vizavi de cauza în care am fost acuzat. 


Ceea ce aţi făcut şi ştiţi numai dumneavoastră a adus prejudicii mari statului român? Păi, munca noastră este să furăm statul, domnule! Noi, oamenii de afaceri, asta facem, încercăm să păcălim statul.


Cum caracterizaţi omul de afaceri din România acestor ultimi 25 de ani? În primă fază, domnilor, omul de afaceri fură. În 1990, noi eram ca un banc de piranha. Ne năpusteam asupra a tot ceea ce mişca. Fără legi, fără taxe, fără impozite, fără nimic. Majoritatea celor care fac bani prin mijloace total incorecte, ori cu abateri grave de la lege, ori cu abateri grave de la morală, ei bine, după ce fac bani, aceşti oameni simt nevoia să se onorabilizeze. Moment în care încep actele de caritate. E momentul în care omul de afaceri încearcă să întoarcă societăţii ceva din ceea ce aceasta i-a dat. Din nefericire, voi, societatea, nu ştiţi să-l mulgeţi pe omul de afaceri pocăit. Pocăit între ghilimele. În felul acesta i-aţi descurajat pe majoritatea celor care vă puteau oferi ceva. A venit vremea să înţelegeţi că este cazul să învăţaţi să luaţi de la noi. (...) """ [SURSA + VIDEO - LINK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


LOTERIA ROMANA


""" A fost suficient ca directoarea agenţiei naţionale să pronunţe numele “Editec” (compania care produce suflanta, bilele şi softul aferent) ca telespectatorii să intre în rolul de detectiv. Şi s-au descoperit lucruri extrem de interesante! (...) Loteria Română a arătat că are două seturi de bile. Deci dacă, să zicem, în suflantă sunt introduse 6 bile din setul 1 şi 43 din setul 2, cele 43 de bile din setul 2 nu au nici o şansă să iasă, pentru că nu sunt recunoscute de suflantă!(...) Asta poate că explică mai bine de ce poturile mari din istoria loteriei s-au câştigat doar în momente de sărbatoare (alegeri, Paşte, Crăciun sau Revelion)! """ [ SURSA + ARTICOL INTREG - LINK ]




*

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: