11 dec. 2014

NOAPTEA MINTII IN ZORI DE ZI .

  
            Zilele trecute ma vaitam ca ma tot apeleaza un numar de Cosmote (cu 363 in coada) . Miercuri (3 Decembrie 2014) , dupa ce m-a stresat toata dimineata, i-am trimis urmatorul mesaj :

""" Nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza. Nu este prima oara cand ma deranjezi. Daca insisti in continuare... imi voi face timp si voi depune o plangere la Politie. Vei suporta consecintele legale. """
____________

In dimineata aceasta, ma suna un "numar privat" ... :)))) 
Ce a urmat aveti mai jos.
M-a luat putin prin surprindere , deoarece eram prins in ceva care necesita mare atentie . A iesit un pic de comedie.
Cand individul (evident, cu un IQ destul de mititel) s-a dat de gol , am intrat in jocul lui si am facut pe prostul ... 
Concluzia ? 
Probabil nu el dadea acele apeluri. Ori vreun ţânc , ori vreo ţărăncuţă din familia lui . Saauu.... cine stie ... poate chiar spera sa dea peste vreo "mandra".
Din fericire , desteptofonul meu inregistreaza automat toate convorbirile .
Sper ca a fost ultima oara cand m-a deranjat. Altfel , chiar voi depune o plangere la Politie . Cine ma cunoaste , stie ca nu imi este greu si ca imi face o deosebita placere sa pun "organele" la treaba.






       

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: