20 dec. 2014

EMAG PLATESTE TAXA DE PROTECTIE CATRE ANPC ?



         Au trecut deja 60 zile de cand am facut reclamatia in legatura cu teapa pe caremi-am luat-o de la E-MAG si DECK COMPUTERS la achizitionarea unei tablete. Nu am primit niciun raspuns.
         De o saptamana sun in continuu la ANPC . Imi tot raspunde o cucoana care ma pune in asteptare, motivand ca ... cere lamuriri la " DOAMNA COMISAR " (fara nume , fara prezentari , fara nimic altceva) .
Ba ca nu raspunde "DOAMNA COMISAR" la telefon , ba ca e plecata , ba ca ... suge o acadea dupa colt.
      Joi , 18.12.2014,  (la al 6-lea apel telefonic - pe banii mei) mi-a promis ca , "CEL TARZIU MAINE" , voi primi un raspuns pe e-mail (in legatura cu cele reclamate de catre mine) . A trecut "MAINE"  si nu am primit nici macar un scuipat sau o injuratura de la ei.


Mda, s-au stricat si astia de la ANPC Bucuresti .

___________________________

ALo, DNA , DIICOT , POLITIA !!!! Pe astia cand ii luati la puricat ? Daca tot v-ati apucat de curatenie generala in Rromania , pe nesimtitii/nesimtitele de la ANPC Bucuresti de ce nu ii luati la o deparazitare ?
Au blaturi cu marii smecheri din online si nu numai ...  Au protejatii lor ?! Pai este normal asa ceva ?

P.S.
Numarul de telefon la care ma tot duce duduia de la ANPC cu zaharelul (invocand-o tot timpul pe o "DOAMNA COMISAR" ) este urmatorul :

021 310 63 78

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: