16 nov. 2014

REZULTATE ELECTORALE , TURUL DOI , ALEGERI PREZIDENTIALE NOIEMBRIE 2014 .



             90% din mediul online este ANTI-PONTA si sustine ca voteaza cu Iohannis . Acelasi procent se aplica si in cazul cunoscutilor mei . Pot sa ma aventurez si sa spun ca am auzit acelasi lucru si pe strada ...

DECI ... CLAR ! ACUM STIU SIGUR CA PONTA VA FI PRESEDINTE.


             Ba, degeaba va agitati !
Votul vostru nu conteaza si nu a contat vreodata . Prin prezenta voastra la vot , nu faceti altceva decat sa dati legitimitate hotilor si sa le oferiti un argument pentru victoria ulterioara acelorasi talhari care v-au irosit vietile in ultimii 23 ani ...
Totusi , este dreptul vostru sa sperati la mai bine . Asa cum este si dreptul meu sa traiesc/supravietuiesc pentru a ajunge in Australia, Noua Zeelanda sau Papua Noua Guinee .



Post Scriptum [nota bene]:

PROMIT SOLEMN ! Pe onoarea mea ....
La urmatoarele alegeri prezidentiale , peste 5 ani , cand voi fi deja in Australia (sau Noua Zeelanda) , VOI VOTA PENTRU VOI .
Atunci cu siguranta imi va pasa si voi merge sa votez .


***

Later Edit (dupa rezultatul alegerilor):
Cred ca mi s-a stricat ghiocul . Zau !

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: