30 nov. 2014

[parca am mai spus] ANGLIA SI CU GERMANIA AU DEVENIT NOILE SPANIA SI ITALIA .



["diaspora"]



"""
-Unde lucrezi ?
-Eeee... Sunt baiat corect. Sunt barman in Bruxelles. """

[in realitate , el isi rupe curul in doua si se prostitueaza in cercurile de homosexuali din orasul respectiv]


~~~~


"""
- Unde lucrezi ?
- Taximetrist in Londra. """

[ in realitate , are mai multe joburi : hot de buzunare, talhar, proxenet, sageata plasatoare de droguri ]

~~~~


"""
- Unde lucrezi ?
- In constructii , in Spania . """

[ in realitate , e proxenet si hot de autoturisme ]

~~~~


"""
- Unde lucrezi ?
- Am grija de o batrana si de un copil , in Munchen. ""
"
[ in realitate , este prostituata si dependenta de droguri ]

~~~~~





""" - Ce mai faci ?
- M-am insurat.
- Si cu ce te ocupi ?
- O scot pe nevasta-mea la strada... prin Germania. """


~~~~




"""- Ce mai faci ?
- Uite am o combinatie . Mi-am pus si masina in vanzare . Imi mai ramane sa gasesc doar cu cine sa las cainele .
- Adica ?
- Am o combinatie . Plec in Anglia . """
(unul din grupul interlopului ploiestean cu porecla de anus)


~~~~~

""" - Ce mai faci ?
- Ma pregatesc de plecare .
- Unde ?
- In Germania , boss. Am o combinatie tare de tot . """
(un altul)

...................................

Si lista poate continua ...
Toate cazurile de mai sus sunt adevarate

__________

        Ba , voi ati inebunit cu totii ? Puneti dracu' umarul la munca cinstita ! Altfel , mai devreme sau mai tarziu , tot la puscarie veti ajunge toti . Credeti ca merge la infinit ?
V-ati uitat prea mult la filme cu Marlon Brando si Robert de Niro . Parol !
         Vai de cei care v-au dat viata ! Ei or sa va care pachete la puscarie , amaratilor . (daca ii veti mai avea in viata , cand veti pica din "smecherie")

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: