16 nov. 2014

FRUSTRARI ELECTORALE si REVOLUTIONARII DE FACEBOOK. WTF ?!?!



[d'ale faceboocilor]


     In lista de diversi de pe Facebooci , am si un "prieten" din copilarie . Imi este vecin.
El este fan Iohannis.
Eu sunt fan Australia si Noua Zeelanda ...

    Este singurul care mi-a dat unfriend si m-a blocat din aceasta cauza (fara ca eu sa-l fi abordat in vreun fel). :))) Copilarii ! Degeaba are peste 30 anisori daca nu poate accepta opiniile exprimate public de catre ceilalti . Este imatur . S-a oparit precum un copil invidios pe jucariile celuilalt .
Multa prostie trebuie sa zaca in capul unora , daca pentru niste hoti si talhari (indiferent de tabara politica)... se comporta astfel.
Urat, bre !

Cand am observat, nu mi-am putut stapani rasul timp de mai bine de 5 minute.

    Vad ca fanii lui Ponta (din lista) nu pun atat de tare la suflet postarile mele "neutre"  si par mai destupati. Pana acum , niciunul nu mi-a dat unfriend si nici nu m-a injurat.
     Aproape ca incepe sa imi para rau ca nu am mers sa il votez pe Ponta . Macar asa , pentru decenta celor care-l reprezinta (ma refer strict la cei din lista mea de facebooci). Astia care-s cu Iohannis prea sunt isterici si cu spume la gura .


_____________________________



   Eu is curios daca , astia care tot spumega in online , se pizdesc , se caca-n drum ... se agita din DIASPORA , daca iese Iohannis , se vor intoarce toti in tara ?!
Sa presupunem ca Ponta nu reuseste jmenu' si iese totusi Iohannelu'.
Va intoarceti in tara , ma ?
Va lasati de capsune , prostitutie, crima organizata , droguri , carduri , proxenetism si altele ?
Eu v-as pune sa semnati si sa va puneti vietile gaj.



______________________________

   Revoltatii si revolutionarii astia de facebooci taaare mai seamana cu iubitorii de animale de pe aceasi platforma online , care se dau cu curul de toti peretii virtuali ai internetului , dau share-uri peste share-uri si apoi se lauda cum au salvat ei atatea animalute dragute dragute dragute ...
Sau , daca fortam putin , pe voi astia ... partizani de facebooci , va pot compara cu campaniile alea de like-uri pentru copiii insetati din Africa .





Cate pasiuni faramate !
Cati nervi macinati !
Cate frustari adunate !
Cate orgolii in erectie !


... si , precum am spus, FACTURILE TOT NOI LE VOM PLATI IN CONTINUARE (din ce in ce mai mari).





Post Scriptum:

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: