28 nov. 2014

Din nou despre maghiarii cei rai .





    Cand eu va spuneam ca imaginea rea a maghiarilor este artificial creata si intretinuta de catre niste entitati direct interesate in problema ....
Istoria este istorie ! Noi ar trebui sa traim in prezent, nu in trecut .
Mai jos aveti un interviu cu romanul care a mers pe jos pana la Bruxelles .
Urmariti intreg interviul ! Se merita.
_________________


"Oamenii din Ungaria sunt minunati. In Ungaria am fost primit cel mai bine. Toti s-au purtat frumos cu mine. Nici in Romania nu am fost tratat asa cum am fost tratat in Ungaria. Mi-am schimbat complet parerea. Sa nu mai aud pe nimeni cu tampenii nationaliste !In Austria am avut cele mai mari probleme . Pensiunile imi inchideau usile in nas , iar la restaurante nu ma primeau sa mananc.(...) "



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: