22 oct. 2014

Aveti grija la COMERTUL VIRTUAL ! Aveti grija de la cine cumparati online !



    Cunoscutii stiu ca sunt corect, rabdator, dar si foarte exigent cand vine vorba de banii mei .
De asemenea, cei care ma cunosc stiu ca nu ma las pacalit cu una cu doua si ca lupt pentru ceea ce imi apartine pana in panzele albe.


    De peste 6 ani , de cand folosesc online-ul pentru  aprox. 70% dintre cumparaturile mele , pot numara pe degete magazinele online care au dat dovada de seriozitate si orientare catre respectul/protejarea clientilor . Din avalansa de magazine online (unele chiar de renume) , putini sunt cei cu care nu am avut probleme, putini sunt cei seriosi si pe care i-as recomanda .


    Cel mai nou magazin online care m-a incantat cu seriozitatea si promptitudinea lor este al celor de la "Bucuria", producatorii de dulciuri din Moldova.



Care sunt cei cu care nu am avut probleme sau care au dat dovada de seriozitate si pe care eu ii recomand ?

Din RO:




Din lume:



...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: