22 oct. 2014

A sosit BUCURIA...

[reclama gratuita]




       Vestitele dulciuri "BUCURIA", produse in Moldova, au sosit si la noi .
       Nu , nu m-au platit pentru a le face reclama (PAROL!) , dar nu ma pot abtine sa nu recomand tuturor aceste dulciuri. Sunt exact gusturile din copilarie . Extraordinar !
Deoarece acolo sunt mai ieftine, le-am comandat online , direct la reprezentanta , la  " Uzinele Bucuria"(link) .

           Pentru inceput mi-am luat cate ceva din fiecare produs aflat la vanzare VRAC .  A fost de test ...
La cate tepe am luat din online in ultima perioada , am fost putin mai precaut.


Pe cei de la BUCURIA    pot sa ii recomand din toata inima .

            Vrei sa te intorci in timp , in copilarie ? Iti recomand aceste dulciuri . Sunt dincolo de cuvinte .
Incercati-le !



(caramele delicioase)
(BUCURIA)










Post Scriptum:

Biscuitii Morarița
sunt fenomenali .
Mestec la ei , inchid ochii si parca m-am teleportat in copilarie ... pe la vreo 4-5 anisori ...
Merg perfect cu lapte batut sau cu iaurt.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: