12 sept. 2014

Amintiri despre trecut.

           

     De-a lungul timpului (in ultimii 10-15 ani), observand ca fizic este destul de dificil sa mi se puna piedica , cu intentia de a ma intimida si a ma opri din ceea ce fac (sau ceea ce imi doresc sa fac), foarte multi au fost cei care au strigat in urma mea ... :
" Stiu totul despre tine ! Si tu ai fost pe marginea prapastiei candva ! "
Ceea ce nu stiu aceste gunoaie este faptul ca nu am ascuns niciodata nimic din trecutul/adolescenta/copilaria mea si nu imi este rusine de mine cel ce am fost .

.........
     Candva, copil fiind, nestiutor si imatur, prins intr-o imprejurare nefasta,  am fost obligat sa ma apar ... Si am facut-o cum mi-a dictat mintea mea cea cruda si instinctul la acea vreme .
Am cazut , m-am ridicat si m-am trezit la timp .
    Trecutul mi-a modelat viata si mi-a indreptat pasii pe drumul cel bun . Am fost unul dintre norocosi. Sunt acel procent infim de 1% din statistici ... si ma mandresc cu asta .
Am invatat din greseli si mi-am fost autodidact. Ba chiar am reusit sa realizez in viata ceea ce multi dintre cei privilegiati nu reusesc.

_______________

DA !!!
SI EU STIU TOTUL DESPRE MINE , CEL CE AM FOST , CEL CE SUNT SI CEL CE VOI FI .

Nu , nu am de ce sa ma rusinez cu nici macar o secunda din viata mea de pana acum .


Post Scriptum:
[indiferent de categoria sociala din care ei fac parte]
Sunt deosebit de mocofani , toti acesti gunoieri care au impresia ca au descoperit Antarctica din fundul curtii .... Si care cred ca aceasta "descoperire", demna de Animal Planet, le va fi de folos pentru a-si ascunde "praful" pe pe degete si de pe nas.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: