12 sept. 2014

Am primit si in scris urari de bine ... si toate cele bune ...



In urma cu cateva zeci de minute , am primit cateva urari de bine pe contul de socializare .
Se termina mult prea brusc mesajul . Exact ca un episod din "Tanar si nelinistit" . Nu am reusit sa inteleg finalul . Sincer !
Parantezele patrate imi apartin .

"""""""""""""""""""""""
Ce morti tai nu ii ajunge ma ? [......] sa ma pis si pe tine si pe toti morti tai nui nimic ai ceva cu pula noastra vdm ma doare in pula de tine si de ce faci n vdm unde vrei u la politie afara la tribunal .....auzi amenintari cu moartea esti doar un frustrat care rupi tastatura in doua dute in morti si raniti si rasa lu mata care te.a facut asa prost veziti in pula mea de treaba ta .......Te.ai gasit u legionarul strazi acum daca tot te crezi vre.un super erou iesi frate afara si fa curat ....esti doar o scarba de om care isi pierde viata scriind despre unl si despre altu .........si sa nu mai vb de oamnei drogati de recidivisti de infractori .....[......] ....Si sincer iti zic cand te prind pe strada iti rup degetele sa nu mai scri sa iti vezi de treaba ta .........Scoate cap-ul in occindet nu mai sta in casa....atat am avut sa.ti zic si sper

"""""""""""""""""""""""  autorul mesajului cultural-educativ - link ]


LATER EDIT !!!
Printre alte incercari de a ma provoca , individul revine  si  completeaza :

""[...] hai ca de astazi inainte cum urmaresti u lumea pe strada si lumea o sa te urmareasca pe tine [...]""
_____________________________________

________________________________

______________________



Eu , autorul acestui blog, ma simt dator cu o precizare (pentru presa , politie si toti cei care ma citesc).

Inainte de a se organiza incercarile de intimidare/amenintare a persoanei mele (incepand cu daunele provocate autoturismului personal, continuand cu evenimentele de zilele acestea si culminand cu ultimul mesaj primit in scris ), atunci cand am inceput publicarea de detalii , date , probe si fapte deosebit de grave ce se petrec in Ploiesti ... NU AM MENTIONAT PUBLIC (pe Facebook, blog personal sau in alt spatiu) NUME , PERSOANE SI ADRESE .
Nici macar dupa aceea .

INDIVIZII AU IESIT SINGURI LA SUPRAFATA , PRECUM IES PADUCHII IN FRUNTE ... , SIMTINDU-SE VIZATI/VINOVATI . SINGUREI S-AU DAT DE GOL PRIN ACTIUNILE LOR .
Desigur , mai sunt si altii , mai in spate ... Insa acesta este un subiect mult mai delicat si pe care il vor despica de-a fir a par cei indreptatiti sa o faca.

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: