15 aug. 2014

Primul meu clip pentru trafictube . (12 August 2014)





   Este primul clip . Este doar un montaj incomplet , de test. Pe acesta NU stiu daca il voi urca pe trafictube .  Am alte chifle mult mai interesante si tragicomice pentru trafictube (de astazi 13 August 2014) .
Inca nu m-am obisnuit cu Sony Vegas Movie Studio . Nu am avut timp. Astazi am bagat degetele , pentru prima oara, prin programul de editare.

- Imaginile sunt de ieri dimineata (12 August 2014)
- Clipul de mai sus este filmat la o calitate proasta (minima) . Voi ajusta in timp calitatea filmarilor (din setarile camerei). Asta doar pentru a se putea identifica mai bine si numerele de inmatriculare ale chiflarilor.
- Clipul de mai sus nu are coloana sonora originala (deoarece este plina de morti si raniti).
- Clipul de mai sus este fara text explicativ aplicat (cu toate ca ar fi trebuit).


* Militian in giratoriu , fara semnalizare la schimbare de banda.
* Daciot besmetic , fara semnalizari , taietor de benzi in giratoriu (era un bosorg la volan) .
* Pietoante langa liceul Cuza (Ploiesti) , care vroiau sa se sinucida la doar cativa m pana in trecerea de pietoni.
* Maidanez nesimtit.
* Neacordare de prioritate .
* Tarani fara semnalizari.
*Stationari anapoda care incurca prima banda .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: