4 dec. 2013

"REVOLUTIONARII" DIN ONLINE .



Senzational ! Increfuckin'dibil ! Socant ! 
In ultimele luni am observat ca aproape toti romanii au devenit "revolutionari" de facebooci (mai ales cei plecati la cules capsune prin alte tari) ... Este plin de "REVOLUTIONARI AI LIKE-ULUI""PROTESTATARI DE STATUS"  si  "PARTIZANI DE TASTATURA" . =)))))))))))))))))

Se pare ca toti sunteti partizani ai unei parti sau a alteia . Vai de voi , sarmani mocofani !
Cati dintre voi , astia de protestati pe Facebooci  , ati fost in strada in ultimele luni ( de foame , de sete, din disperare, pentru tara voastra ) ???
Cati aveti curajul sa iesiti in strada ... de va fi nevoie ????
De ce nu mergeti la Pungesti , daca tot dati din tastatura si "protestati" online???
De ce nu iesiti in strada ... sa rasturnati guvernul ???
De ce nu iesiti in strada ... sa il dati jos pe Basescu ???[fiecare dupa caz]
De ce nu iesiti in strada ... pentru a ne separa de UE , pentru a cere iesirea din NATO , pentru a le da MUIE celor de la FMI si a le spune ca ne doare in pula de ei si ca nu mai vrem sa ne platim datoriile (care, btw, sunt de 100 ori mai mari decat au fost vreodata ale lui Nicolae Ceausescu)  ???







_______________

De ce nu ies eu in strada si aleg doar sa ii injur pe toti ?!
Pentru ca nu am cu cine , pentru cine si pe cine ... Pentru ca , in ceea ce ma priveste, "speranta in mai bine" a murit .
Sau POATE (ca sa multumesc pe toata lumea) PENTRU CA MI-E FRICA . Macar eu am taria sa recunosc asta ...

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: