15 dec. 2013

[ARTICOL 18+ /// 2 in 1] SOFERII DOBITOCI DE LA DEDEMAN PLOIESTI si VECINELE CARE TOPESC UNTURA .



Aseara , un dobitoc de la Dedeman Ploiesti (cu numar de BC) , vroia sa descarce canapelele aduse unui vecin (vecin cam tare in gura) direct peste caruta mea cea veche .  Nu a fost indeajuns ca a blocat toata strada , dar s-a mai dus si cu botul masinii de marfa pana in oglinda mea (oglinda carutei vechi), i-a mai futut si vreo doua portiere in aripa stanga (cand s-a dat jos soferul imbecil din masina de marfa) . Desigur , pentru a fi tacamul complet, la plecare, a iesit pe interzis (ditamai masina de marfa de la DEDEMAN PLOIESTI) . 
Ma oftic doar ca , exact in acel moment, deconectasem camera de supraveghere pentru mentenanta saptamanala . Daca nu as fi avut-o deconectata , filmarea cu masina de la Dedeman merita dusa la Politie .

Nu inteleg ... de ce pula mea , vecinul meu iubit (un anume A. Marius , tarnacopist la RATP, fost maciucar la Jandarmerie ) nu l-a pus pe ala sa-si traga masina cu marfa lipita de carutele lui ?!? Adica pe ale lui si le protejeaza si de ale vecinilor i se rupe ? Pai si tu vrei sa te respect , cand esti atat de cretin ?
 Cand i-am luat numarul aluia de la Dedeman , tot vecinu' imi reprosa ca " V-ATI FACUT TOTI PIZDOSI " . Basca faptul ca nevasta-sa tot vocifera precum o vita in calduri ( o fosta dispecera la o firma de taxiuri , o panarama frecata de toti taximetristii din Ploiesti - maaare cocoana ) .
Nu-i asa ca am facut bine cand i-am luat pe toti la PULA , imediat dupa provocarea cu "pizdosii" ?!  Astfel  vecinu' tarnacopist si-a vazut de drum (si de caratul canapelei) , iar prostalaul de la Dedeman (fara sa comenteze) s-a carat cat mai repede.
Nea' vecinu' o fi crezut ca, daca ne salutam de atatia ani , ne permitem "pizdosenii" intre noi  ?!?! Sau poate a crezut ca , daca e mai maricel cu vreo 12 anisori , are coaiele mai mari ?!?! El nu stie ca odata cu inaintarea in varsta coaiele i se cam fleoscaiesc ...

ASA CA :
Daca ati baut o tuica fiarta + ceva bere, nu va enervati pe vecinii toparlani si martalogi  . Riscati sa caftiti pe vreunul si apoi va pare rau ca nu l-ati caftit pe trezie ... Macar sa se merite consecintele .
Se admite doar sa va bagati pula in gura tuturor (vecinilor martalogi si tarnacopisti) !
Asta este ... Ne-am facut toti "pizdosi" . Nu mai suntem copiii fraieri de alta data. Acum ne permitem sa le aratam pula celor mai in varsta, care candva erau smecheri (smecheri la ei , in mediul rural) si care acum se cred la 20 de ani .



_________________________________________________


Ce mai fac vecinele mele, pensionarele nesimtite ?
Cum ce mai  fac ??!? Numai din acelea nefacute.
Topesc osanza (fac jumari) si fierb sarmale cu usile de la apartamente deschise ... Noroc cu Ceausescu , ca a mutat toti tiganii si toti boschetarii de la cort la apartament  ! 
Drept urmare , a trebuit sa spal din nou toate rufele pe care abia le spalasem si le intinsesem in uscatoria de rufe a scarii de bloc .

Intr-o zi o sa ma cac intr-o punga si cum vad ca gateste vreo vecina basinoasa cu usa deschisa ... -ZBANG !!!- ii arunc punga cu cacat in casa . Sper sa am diaree in ziua respectiva .

Pentru pensionarele martaloage , din blocul unde locuiesc, nu s-a inventat inca hota sau fereastra de la bucatarie (manca-le-ar cancerul si buba neagra !) . Ele pun ceaoanul pe pirostrie si doar ce dau la o parte perdeaua de la intrare in cort (ca nu pot considera ca au usa) . Sa miroasa si vecinul ca ele au mancare ... (putrezi-le-ar matele vecinelor mele ! )
Nu este indeajuns ca-s tiganci imputite , dar le mai place si beutura (coniac ieftin , vin pastilat , tuica de pufoaica) .

Ah , ca taaare mult mi-as dori sa ma mut la casa , saraciilor ! Bloc cu pretentii de "domni" si "doamne" ...


Post Scriptum:
De Craciun fii mai bun !
Cu ocazia sarbatorilor de iarna, dedic o colinda de suflet, tuturor vecinilor mei "iubiti"  , pentru cei care gatesc "kaini muli" si alte mortaciuni imputite , cu usa deschisa . De asemenea , dedic aceasta minunata colinda tuturor barfitoarelor din bloc si tuturor celor care fura (sub diferite modalitati) apa si caldura .
Lua-v-ati tamaie si lumanari , daca ati furat vreodata chiar si 1 l de apa !



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: