1 dec. 2013

1 Decembrie 2013 si FASOLEA CU CIOLAN .

Motto:
 Se pare ca 

unii mananca doar cu ocazia 
unor astfel de sarbatori ... :D







  Astazi , internetului i s-a aplecat de la atatea fotografii in care apare "traditionala"   FASOLE CU CIOLAN (cu toate ca rumanii , pe vremuri, rupeau in doua mamaliga uscata cu branza si ceapa)  .

Unii au petrecut (si inca mai petrec) cu ocazia zilei de  1 Decembrie ... Semn de prosperitate si trai bun .
Altii au muncit si abia acum au apucat sa prepare si sa infulece bucatele  "traditionale" ... :)))

Fasole sa fie (ca ciolan nu am mai gasit la supermarket si am bagat costita afumata si carnati) !
Tuica am din plin (din productia proprie a tatalui meu) , curata si fara adaosuri .
Ceapa este ...
Dulciurile acum au iesit la cuptoriu ...

Daca-i cu poze la toata lumea ,atunci  cu poze sa fie si la mine !
Tricolor nu am , deoarece sunt mult prea scumpe si supraevaluate . Prefer sa nu arunc asa usor banii pe fereastra.





















La multi ani , Romanie , 
tarisoara jefuita si chinuita de misei !!!







P.S. (desert):
Tort cu ness .
Prajitura cu mere si glazura de ciocolata (facuta in casa).

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: