18 nov. 2013

Ne mai intrebam de ce ajung atatea animale pe strazi ???? (2)


     In urma unui limbaj deranjant , nedrept , plin de tupeu ieftin, si mai ales in urma acuzatiilor de "ipocrizie" , imi voi cauta si mai multa galceava cu lumea, publicand o parte dintr-un dialog deosebit .
Tare as vrea sa mi se demonstreze , cu probe, prin ce anume am fost "ipocrit", atunci cand am scris cele trei articole (presupunand ca acuzatorul/acuzatoarea/acuzatorii cunosc definitia "ipocritului"):

1. http://patriahotilor.blogspot.ro/2013/02/iubitori-de-caini-sau-prostovani.html

... Pentru ca unii , atunci cand sunt deranjati de adevar, se apuca sa dracuie pe pagina personala de facebooci/sa injure (fara a avea curajul ca , initial, sa puna intrebari , sa ceara lamuriri , sa afle de ce au ceilalti o astfel de parere despre dansii) si mai apoi , cand incerci sa deschizi un dialog cu ei , te blocheaza ... , am decis sa fac public modul de gandire al unor oameni care considera necuvantatoarele un accesoriu trendy , niste jucarii cool ... de care te poti dezice atunci cand te-ai plictisit .
Nu fac publice numele acestor persoane , deoarece sunt foarte multi cei care procedeaza precum ei ... Nu persoanele sunt importante , ci modul lor defect de a gandi si a actiona.





"""

Saturday11/16, 8:49pm  Brutacu Hector 

Probleme ?!?!



11/16, 8:58pm  Brutacu Hector

Daca are vreunul dintre voi probleme in legatura cu CEEA CE SCRIU EU ... , le discutam cu o deosebit de mare placere cand revin in Ploiesti .
Nu ma deranjeaza absolut deloc.





11/16, 9:10pm  C....... C.....

Nu e vb de avut probleme.pur si simplu am ramas cu un gust amar vazand ce parere proasta ai de fapt despre mine/ noi.daca am schimbat cainii, sa nu crezi ca nu am avut grija de ei sau ca i.am dat ca sa scot bani pe ei, din contra.iar pe cea mica am luat.o crezand ca are o luna.nu am stiut ca minte respectivul.poate chiar i.am facut un bine luand.o din conditiile alea.in 5 zile a luat in greutate 900 de grame.nu inteleg de ce ai fost asa comunicativ cu noi in conditiile in care ne desconsideri atat de tare.atata tot.nu caut cearta sau discutii de natura asemanatoare, nici nu injur.




11/16, 9:21pm  Brutacu Hector

Sunt in continuare foarte comunicativ... cu toata lumea.
Asta nu inseamna ca trebuie sa inchid ochii atunci cand vad unele chestiuni in neregula , chestiuni datorita carora suntem afectati toti ceilalti crescatori .
Sunt foarte multi care procedeaza precum voi ...
Nu am nimic personal cu nimeni. Imi erati chiar simpatici. Initial am pus totul pe seama ghinionului ...
Insa , punand totul cap la cap (culminand cu faptul ca vreti sa scapati de amaratii aia de pisoi , acum , la inceput de iarna), in opinia mea , nu se poate numi decat INCONSTIENTA/TERIBILISM/LIPSA DE AFECTIUNE REALA FATA DE ACELE NECUVANTATOARE/EGOISM/NEPASARE/ s.a.m.d.
Eu , cu proprii mei ochi, am vazut acei porcusori la ghena blocului tau. Ii alergau cei de la salubritate pe sub masini.
Cand te-am intrebat despre ei , nu ai avut bunul simt (curajul) de a recunoaste ca i-ai aruncat la ghena.
Am o parere proasta despre toti cei care procedeaza precum tine.
Poate chiar mai proasta decat cea pe care o am despre ong-istii care se dau mari iubitori de animale , doar pentru a produce bani din donatii ....
Pe viitor , nu ar mai trebui sa iti mai iei si alte necuvantatoare ! Le faci mult rau(parerea mea).
In acest moment, sunt ferm convins, ca niciun animalut (din cele pe care le ai) nu va sta la tine pana la sfarsitul vietii lui. Nu stiu daca si L....u este asa (sunt de parere ca el face totul doar pentru a-ti face tie pe plac) , insa tu esti labila dpdv afectiv . Si aici ma refer strict la instabilitatea in ceea ce priveste prezenta necuvantatoarelor in casa ta .   
You cannot reply to this conversation. Either the recipient's account was disabled or its privacy settings don't allow replies.    """



POST SCRIPTUM 
(in loc de explicatie la povestea cu porcusorii de guineea):



Conversation started May 9



5/9, 11:36am

Brutacu Hector
Salut !
Ai dat porcusorii de guineea ? 
Sau i-ai aruncat ?!


May 10

5/10, 9:35am
Brutacu Hector

Hello ! Tu ai aruncat porcusorii la ghena !? 



5/10, 11:22am

C.......... C.......
Buna.nu.i.am dat unei tanti k a zis ca ii da nepoatei



5/10, 11:23am

Brutacu Hector
Ieri dimineata, cand am venit de la sala , in spatele blocului tau , la ghena , alergau unii dupa niste porcusori de guineea (pe sub masini) ... 
De aceea te-am intrebat.



5/10, 11:24am

C............ C...........
Aha.inseamna ca s.a razgandit :((



5/10, 11:25am

Brutacu Hector
......

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: