Nov 5, 2013

HOTII DE LA VODAFONE ROMANIA (pe larg) .



    Spuneam ieri ca VODAFONE FURA DE LA CLIENTI . Pai da, chiar fura si sunt niste HOTI DE CEA MAI JOASA SPETA .

Incep direct ...

  Obisnuiam ca , o data la trei luni , pentru a putea tine legatura zi de zi, sa ii incarc tatalui meu cartela Vodafone cu cate 15 Euro .
Reinoirea lunara a optiunilor cartelei folosite de catre tatal meu costa 5 Euro .

La inceputul lunii Octombrie 2013 , ultima luna dintr-o etapa de trei luni, cand ar fi trebuit sa se reinoiasca optiunea de convorbiri folosita de  catre tatal meu ... aceasta nu s-a mai reinoit. Pana sa ne dumirim noi , deja tata , fara sa stie , si-a papat tot creditul ramas pe cartela respectiva.
Inainte de implinirea termenului de reinoire , in afara de minutele si extraoptiunile folosite, tata mai avea pe cartela credit 5,44 Euro. De unde stiu ?  Pentru ca am creat  un cont MyVodafone tatalui meu . Am creat acel cont pentru verificari periodice (la rugamintea lui).
Bunnnnn ... Am inceput sa sap , sa vedem ce s-a intamplat. Am luat la mana toate listele cu detaliere apeluri initiate (pe care contul MyVodafone ti le pune la dispozitie).  Ceva nu se lega ...
Conform cu informarile prin SMS si cu detalierile contului MyVodafone , la data de 1 Octombrie 2013 mai existau 5,44 Euro pe cartela . In data de 2 Octombrie 2013 , cand ar fi trebuit ca optiunea  sa se reinoiasca, creditul devenise insuficient, acesta ramanand la doar de 4,86 euro (conform contoarelor de pe MyVodafone) .
Ce s-a intamplat ? Mai ales ca tatal meu niciodata nu apuca sa isi consume minutele in retea sau minutele nationale .
In contoarele MyVodafone nu apar convorbiri care au folosit din creditul in Euro decat incepand cu data de 3 Octombrie 2013 . Unde au disparut 0,58 Euro ??? Si culmea ... chiar in pragul reactivarii optiunii .

Va vine greu sa credeti ca Vodafone Romania duce o astfel de politica ? Pai sa nu va vina ! Tatal meu nu este singurul care a patit asa ceva. I s-a intamplat atat fratelui meu ceva asemanator , cat si fiului sau (nepotul meu) . Insa povestea lor ... cu alta ocazie.

Nu , nu este vorba despre suma , despre bani , ci de nesimtirea si trasaturile specifice acestui popor de hoti ordinari .
De la noi putin ... De la altul putin ... Si uite asa se face de o mica avere !

Le-am trimis un prim e-mail. 
Mi-au raspuns zeflemitor , precum niste nesimtiti , insistand sa verific pe MyVodafone ... deoarece , in data de 30 Septembrie 2013 , s-ar fi purtat o convorbire taxata cu 0,58 Euro . Stiti ce este culmea ? Pe data de 30 Septembrie nu apare nicio convorbire (de niciun fel) , in MyVodafone/detaliere apelurile mele .
Le-am trimis un nou e-mail.
Am printat atat tot ceea ce afiseaza contoarele cat si sms-urile care dovedesc creditul existent inainte de FURT. Un astfel print l-am trimis chiar catre nesimtitii de la Vodafone.

Cand s-au prins ei ca am si dovezi ..., mi-au raspuns sec ca au inregistrat si redirectionat problema mea catre departamentul implicat . Atat !

Intervalele intre e-mailuri ? 2 saptamani de caciula .

Ce urmeaza ?  ANPC !!!




P.S.:
Observ ca este plin online-ul de astfel de situatii .
Oare chiar suntem cu totii nebuni ? Oare chiar suntem platiti cu totii de catre concurenta ? Hmmmm....

4 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

shakuka said...

Mi s-a intamplat si mie ceva cu Vodafone prepay. Am luat o cartela cu 5 euro si am inceput sa primesc niste sms-uri gen trivia. Acum nu stiu daca mi-am luat teapa de la Vodafone sau de la altii (spammeri), dar am raspuns la unul din mesaje si imediat mi s-a luat tot creditul. M-am dus la Vodafone sa ma plang si au umblat ei pe undeva sa imi zica pana la urma ca cei 5 euro s-au consumat intr-o convorbire (?! + suspicios de netransparent) . Am mai avut cartele inainte dar niciodata n-am patit asa, mi-au lasat un gust foarte amar. Plus ca s-au purtat cu mine ca si cum as fi primul caz, ca si cum habar nu au ce s-a intamplat, cand majoritatea numerelor de cartela abunda de spam-uri si e foarte enervant.

Hector Brutacu said...

In ultimii doi ani s-a umplut mediul online cu astfel de intamplari .

Spam? Ohohooo ... Cel mai mizerabil spam il fac chiar ei . Dupa ce imi reincarc cartela prepay , in fiecare luna, in urmatoarele 10 minute dupa reincarcare , ma asalteaza/sufoca cu sms-uri . Ba ca am castigat nu stiu ce optiune ... Ba ca pot sa imi mai iau o extra extra optiune peste cea deja existenta ...
Insa bomboana de pe coliva spamului celor de la Vodafone o pune mesajul pe care mi-l trimit de fiecare data, DUPA REINCARCARE , prin care mi se spune ca mi-a expirat creditul si ca trebuie sa reincarc.

IULIA-VICTORIA DRAGAN said...

Am cumparat un S4 de la Vodafone, la abonament. Intr-o dimineata l-am gasit extrem de incins. M-am bucurat ca am salvat casa de un incendiu. Toate bune si frumoase pana seara. Dupa ce am facut doua poze si am scris cateva notite, a luat o pauza de folosire de 10 minute. Asezandu-ma la masa in restaurant am ridicat capacul husei de protectie. Surpriza - nu am mai vazut un frumos ecran full hd ci un display negru cu niste puncte albastre si rosii in partea de sus. A doua zi l-am dus la magazinul de unde il achizitionasem, in vederea trimiterii la service in garantie. Dupa o saptamana si doua zile o surpriza si mai mare. Mi s-a spus acru de la Regenersis ca daca vreau sa mi se intoarca telefonul reparat trebuie sa platesc 649 de lei fiinca mi s-a scos telefonul din garantie deoarece are displayul fisurat. Da am replicat, stiu ca are displayul stricat, doar de aceea l-am trimis in service, dar nu din vina mea. Probabil cauza decesului acestui display a fost prajirea telefonului de care aminteam, mai ales ca au mentionat si o baterie usor umflata, desi, personal nu am sesizat acest lucru. Dar probabil ca am privit cu un alt ochiometru. Ceea ce mi se pare si mai grav, umilitor si batjocoritor este faptul ca desi atunci cand am predat telefonul la magazin, angajatul a mentionat TELEFONUL A FOST PRIMIT IN STARE CA NOU , pe statusul constatarii apar zgarieturi pe spate( pe spatele ce a stat in husa din prima clipa) si urme de uzura. In concluzie pot spune ca, dupa ce am cumparat un produs defectuos si cosmetizat cu mult marketing, mai am parte si de acest tratament in calitate de client Vodafone din 1998, permanent bun platnic si actualmente cu doua abonamente.
MARE ATENTIE - garantia oferita de producator desi este eco)), ramane doar o bucatica de hartie fara valoare.
Desi este notorie problema cu bateriile de S4, ei vin si imi spun ca displayul a fost deteriorat mecanic si angajatul magazinului a fost orb neobservand uzura telefonului pe caruia i-am acordat acelasi tratament ca unui ou.

Hector Brutacu said...

Iulia-Victor Dragan,

ati reclamat la ANPC ?
O puteti face si online , facand o plangere scrisa, declinandu-va identitatea, atasandu-le fotografii cu garantia si starea aparatului mentionat. Se va da un numar de inregistrare si, in 30 zile, veti primi un raspuns cu solutia.

Pentru o eventuala reclamatie si alte detalii :

ANPC - Click aici !