6 nov. 2013

BUAI ONG-istilor/iubitorilor de caini fara stapan , pe cand o adunare/un flashmob in scopuri de igienizare a spatiilor verzi din oras ????



    Pana foarte de curand , obisnuiam sa adun cacanelul fetelor mele, de fiecare data cand ieseam cu ele afara. Scoteam punguta din cilindrul special si tzoc-poc il luam la purtator (pana la primul tomberon).
Intr-una din zilele trecute , in timp ce Eva se scremea in iarba , nu am fost atent pentru doua minute (stateam de vorba cu cineva) ... Cand m-am aplecat sa iau cacanelul Evei in punguta , am avut un soc . Era plin de cacanei proaspeti (mai mari si mai mici) in acel loc . Am cautat din priviri pe cel care apartinea Evei si nu am reusit sa il identific (se racise deja si nu mai degaja aburi) .



0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: