19 nov. 2013

AFACERILE CU MAIDANEZI CONTINUA NESTINGHERITE SI CHIAR ADUC VENITURI CONSIDERABILE.



    Se pare ca AFACERILE cu caini maidanezi (de talie mica) ~~~ COMERCIALIZAREA crochetelor si accesoriilor din donatii , BANII primiti din Germania/Austria ~~~ sunt prospere si rodnice pentru ONG-istii ploiesteni .
Unii dintre ei si-au luat chiar autoturisme noi-noute (ca doar nu si-au achizitionat autoturismele din pensie sau C.A.R.-uri) . Parol ! Am surse sigure si de incredere. In plus, am vazut cu ochii mei ce era de vazut.
E misto sa treci de la Tico (mana a 4-a)  la Logan de ultima generatie (full option) ... 

Din cate cunosc , in urma cu ceva timp , nemtii ofereau in jur de 80 - 100 Euro pe cap de caine. Cel putin , asa mi s-a spus mie , atunci cand mi s-a propus sa intru intr-o astfel de "afacere necurata".
Oare de ce se aleg doar caini de talie mica sau de talie mica spre medie ?!


Stiu  !  Sunt "invidios".
Ar zice unii ca as fi si "ipocrit" .


0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: