20 oct. 2013

[culmea ironiei sortii] ONG-ista "ZOOFILA" .




Ieri , am plimbat , de buna voie si nesilit de nimeni , o ONG-ista zoofila din punctul A pana in punctul B . O ONG-ista care, in virtual , m-a injurat/blestemat/judecat cel putin o data .

Cu ce am plimbat-o ?

Cu caruta-mi proprie .

De ce ?
Datorita unui concurs de imprejurari .
Pentru ca statea intr-o statie de autobuz , asteptand un traseu care circula destul de rar.
Pentru ca asa sunt eu ...
Pentru ca este parolista si ajuta cu toate resursele ei la sterilizarea gratuita a cainilor de pe strazi , fara discriminare . Colaboreaza cu mai multi medici veterinari .

Nu . Nu stie ca eu sunt Hector Brutacu , dar nici nu am intentionat/nu intentionez sa ii ascund asta .
Am discutat despre pisici , despre caini si despre un anumit medic veterinar . 

Nu . Nu este o babeta scorojita .

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: