6 oct. 2013

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI (sezonul 2013) - Hotii fura nestingheriti ... iar paznicii nesimtiti fac ciubuc dupa ciubuc (15)



    Astazi dupa-amiaza, la ora 16:00 PM, am purces (din nou) catre Cimitirul Mihai Bravu Ploiesti , pentru a face putina curatenie la mormantul unde odihneste cea care mi-a dat viata, mama.





  Sa prespunem ca as avea o luxatie la picior sau o entorsa si ca am incercat sa il rog pe paznicul de la poarta sa imi permita a intra cu autoturismul . Acesta nu m-a lasat (desigur, un raspuns foarte normal si corect) , motivand ca nu imi poate permite accesul cu auto in curtea cimitirului deoarece directorul SGU ( Donald ) este pe teren si s-ar putea sa apara pe la cimitir . Nicio suparare ! Nu am insistat. Nu ii puteam cere baiatului sa isi riste locul de munca pentru entorsa mea .

Problema a aparut dupa ce deja eu imi parcasem autoturismul ... In timp ce ma indreptam spre poarta cimitirului , baietanul aflat la poarta, tocmai permitea unor cucoane accesul cu autoturismul in incinta cimitirului Mihai Bravu Ploiesti . Soferita nu avea mai mult de 26-28 ani , iar cealalta pasagera (mama soferitei) nu avea mai mult de 55 ani . Intamplator le cunosc  foarte bine . Cea mai in varsta detine un magazinas/chiosc cu maruntisuri de uz caznic, in Piata Mihai Bravu.
Conform cu numarul autoturismului surprins in foto , se poate verifica daca au sau nu autorizatie de acces .  EU GARANTEZ CA NU AU AUTORIZATIE .

*acesta este autoturismul celor doua cucoane
carora portarul tupeist le-a permis accesul
dupa ce si-a primit ciubucul *
*acesta este autoturismul celor doua cucoane
carora portarul tupeist le-a permis accesul
dupa ce si-a primit ciubucul *

  Niciuna dintre cele doua cucoane nu sufera de vreo boala (care sa le impiedice a se deplasa pe jos aprox. 200 - 300 m , de la poarta cimitirului la mormantul unde se odihnesc ramasitele rudelor lor) sau de vreun handicap si nici nu detin autorizatie pentru accesul cu auto in cimitir (STIU PRECIS) .  In schimb , i-au oferit banuti baietanului care se afla la poarta. Din pacate , am scos camera foto mult prea tarziu si nu am surprins momentul in care primea banii de la cele doua dudui.
Evident ca m-am dus la el si l-am intrebat cum de celor doua le-a permis accesul ... Acesta a balmajit ceva incurcandu-se in propriile minciuni .
L-am rugat sa se legitimeze si sa imi spuna cum se numeste (era imbracat intr-un trening , neavand  echipamentul de lucru si ecuson) . A refuzat pe un ton obraznic , replicand ca nu este treaba mea.
Atunci am luat camera foto (pe care o port tot timpul dupa mine) si i-am promis ca il fac vedeta ...
"De ce imi faci, MA, poza ?" , a rabufnit el , uitand de bun simt, de respectul pentru cei care ii platesc salariul si fiind manat de o iesire de flacau virgin .

* paznicul smecheras, tupeist si ciubucar *

Am ramas blocat pentru 3 secunde  ... Mai ales ca eu sunt respectuos de felul meu , indiferent de categoria sociala din care face parte interlocutorul (precum am mai spus aici pe blog). Intradevar, cu un astfel de nesimtit as fi schimbat placa imediat , daca ar fi fost altul contextul si locul .
Din fericire pentru dansul , era in timpul serviciului de paza si am constientizat ca nu il puteam blagoslovi cu un mare capac dupa ceafa si un binecuvantat sut in dos . Daca as fi facut-o tot eu as fi picat de prost . Fiind in timpul serviciului , trebuie totusi sa raspunda cumva pentru faptele sale . Nu ?!?
Asadar ..., am continuat pe un ton respectuos , rugandu-l sa isi schimbe modul de adresare si explicandu-i ca "AI GRIJA LA EXPRIMARE ! NU SUNT *MA*  CU TINE ! " .
A inceput sa dea telefoane..., AMENINTAND ca il cheama pe TA-SU (o fi si ta-su vreun smecher!?!?! :D  ) .... Pana la urma a chemat alti doi paznici . Acestia , cand au ajuns la poarta , m-au recunoscut .... si au inceput cu scuzele de rigoare  , cu rugaminti si tot tacamul . Incercau sa imi explice ca e baiatul nu stiu carei doamna Carmen , ca nu stie el , ca e mai mic si mai prost .... Mda !
Am inteles ca baietanul respectiv nici macar nu avea ce sa caute la poarta cimitirului , obiectivul lui fiind in alt perimetru al cimitirului Mihai Bravu Ploiesti.

HMMM !
Adica eu , cu bunica de 84 ani (oloaga de picioare , in baston , bolnava de ciroza , inima si diabet) nu pot intra cu autoturismul in cimitir, insa smecherii , tiganii si cucoanele cu tupeu  .... au voie ???  Nu o data am fost intors de la poarta cimitirului , neinteresandu-i ca o am pe bunica in masina .
Acum nu eram cu bunica , dar poate ca aveam o problema la o glezna , la un genunche , la o unghie sau vreun furuncul in talpa .




*tinerii familisti*
* autoturismul tinerilor familisti *

Adicatelea de hoti se feresc (le este frica sa ia atitudine) cu toate ca ii stiu prea bine pe cei care fura, dar cu oamenii de rand fac pe nesimtitii ?!? Cum vine asta ?
 Nu patruleaza prin cimitir . Lasa toti boschetarii , toate cimitiresele hoate si toti betivii, sa-si faca veacul pe aleile cimitirului , fiind nevoit ca eu sa fac ceea ce ar trebui ca ei sa faca, sa ii urmaresc si sa ii alerg personal pe aleile cimitirului (am martori si probe) . Ei prefera sa stea la poarta , pentru ca e rost de ciubuceala (mai ales Sambata seara si Duminica seara) .

Cat m-am aflat in cimitir , am mai vazut alte trei autoturisme : o familie de tineri , fara vreun handicap ; o familie de "bulgari" olecuta mai bronzati  ;  s.a.m.d.  
 Un autoturism intra chiar in momentul plecarii mele . Evident , am oprit , am scos aparatul pe geam si am surprins exact momentul cand i se deschidea poarta.


Toate fotografiile sunt marcate cu data si ora reala la care acestea au fost facute.
___________________________
_________________
__________


ALOOO , DOMNU'  DONALD !!!! CE SE INTAMPLA , DOm'LE , IN CIMITIRUL MIHAI BRAVU  PLOIESTI ???
NU MAI BINE INSTALATI UN SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO , ATAT LA POARTA CAT SI PE ALEILE CIMITIRULUI ???

5 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

O scurta intrebare pt domnul justitiar "inarmat" cu camera foto: Sunteti sigur ca aveti voie sa postati poze cu o masina caruia i se vede numarul de inamtriculare fara sa cereti acordul proprietarului?

Intuiesc raspunsul Dumneavoastra si va spun asa: permiteti-mi sa va demonstrez ca nu aveti voie sa faceti lucrul acesta.
Una dintre cucoanele la care faceti referinta este insarcinat in luna a 8-a iar spaga pe care sustineti ca a-ti fost martor cand a dat-o reprezinta taxa de 5 ron care se plateste pt a avea acces cu masina in cimitir. Daca erati om cinstit citeati afisul acela mare de la intrare, pt persoane ca dumneavoastra este pus. Va multumesc ca sunteti vigilent iar acum este randul meu sa va fac o demonstratie de vigilenta. Sarbatori fericite, va urez eu!

Brutacu Hector said...


*A*

Anonimule simpatic ,

1. Sunt foarte sigur . ;)
In contextul respectiv , acea masina a intrat in incinta cimitirului fara a achita o taxa legala . Chiar paznicul respectiv (cel din fotografie) a recunoscut asta. Asta doar daca nu cumva paznicul i-a facut o reducere si a micsorat taxa la 2 lei (evident fara a mai elibera bon fiscal).
Exista 3 martori - salariati ai SGU (inregistrati pe suport audio-video). Norocul meu ca respectiva camera inregistreaza si in format video !

2. Ti-am permis (aprobandu-ti comentariul) , insa nu mi-ai demonstrat absolut nimic , vigilentule care esti tu vigilent ! :D
Acum sa fim seriosi ... Nu putem sa fim chiar cu totii juristi de top!!! Nu ? Incercarea moarte n-are .

3. Dupa cum reiese din data fotografiei , era luna a 10-a, anul 2013 . Daca ar fi fost asa cum zici (sa ai sotia gravida in luna a 8-a), ar fi trebuit ca duduia gravida sa fi nascut deja . Corect ? Atunci cum se face ca inca nu a nascut (pana astazi)?!?!
Hai sa fie sanatoasa , sa aiba o nastere usoara si sa ai parte de un copil frumos , destept , sanatos si norocos ! ;)
Asadar , nu era in luna a 8-a . Dar asta nu are nicio relevanta in subiectul acestui articol.
Ouppss ... Nu e frumos sa umbli cu minciuna ! Nu ? Aduce ghinion.

4. Taxa de 5 ron ? Care taxa ? La acel moment, inca nu functiona casa de marcat ce le-a fost data celor de la poarta cimitirului.
In plus (repet, ca poate e greu cu cititul si nu s-a observat in articolul de mai sus) , chiar flacaul de la poarta afirmase ca accesul in cimitir este interzis la acel moment (inainte cu 3 minute sa apara cele doua cucuoane) si ca nu poate permite sub nicio forma (legala sau nu) accesul autoturismelor in cimitir. Cand l-am intrebat de ce a dat drumul celor doua cucoane , a motivat ca una dintre ele era batrana si bolnava ... Acum ce sa mai cred?!?! Cine este de vina ? Batrana sau gravida ?
Probabil ca , in momentul in care eu am iesit cu masina din poarta si m-am dus sa o parchez , paznicul tantalau a crezut ca plec acasa . Ghinionul celor doua dudui (printre care si sotia dumitale) ca s-au nimerit in acel moment delicat acolo !

Brutacu Hector said...

Citeste din nou :
""" Sa prespunem ca as avea o luxatie la picior sau o entorsa si ca am incercat sa il rog pe paznicul de la poarta sa imi permita a intra cu autoturismul . Acesta nu m-a lasat (desigur, un raspuns foarte normal si corect) , motivand ca nu imi poate permite accesul cu auto in curtea cimitirului deoarece directorul SGU ( Donald ) este pe teren si s-ar putea sa apara pe la cimitir . Nicio suparare ! Nu am insistat. Nu ii puteam cere baiatului sa isi riste locul de munca pentru entorsa mea .
Problema a aparut dupa ce deja eu imi parcasem autoturismul ... In timp ce ma indreptam spre poarta cimitirului , baietanul aflat la poarta, tocmai permitea unor cucoane accesul cu autoturismul in incinta cimitirului Mihai Bravu Ploiesti . (...)"""

Cat despre taxa la care se face referire , chiar eu am intrat cu auto in incinta cimitirului ,achitand respectiva taxa celor de la poarta. Insa asta s-a intamplat acum ,recent , in ultimele trei saptamani . Administratia , probabil , in urma presiunilor din presa si (fara lipsa de modestie) din blogosfera , a ajuns la concluzia ca mai bine incaseaza un ban in plus si ii lasa sa intre pe cei care achita respectiva taxa (la orice ora) .
Eu nu am refuzat niciodata sa platesc acea taxa (inainte se permitea accesul cu auto doar cat timp se aflau duduile de la administratie in timpul programului - pentru ca doar ele puteau incasa taxa). Ba chiar am insistat de fiecare data sa achit respectiva taxa . Mai ales cand o aveam si pe bunica cu mine .

_________________________________

In principiu , nu am nimic cu persoanele respective (cele doua fumei ) , ci pur si simplu s-au aflat in locul nepotrivit , la momentul nepotrivit.
As proceda la fel cu oricine altcineva . Chiar si ruda daca mi-ar fi. Problema mea este cu totul alta !!! Insa flacaul de la poarta a realizat prea tarziu greseala pe care a facut-o .

Mi s-au transmis amenintarile de astazi ... Nu-i bai ! :)))))))))))
Sunt calit cu astfel de "corecti" .
La cati revoltati de cele scrise de catre mine pe acest blog s-au asezat la coada , nu ma mai deranjeaza unul in plus .
Sfatul meu ar fi sa depui direct plangere penala ! Se rezolva mult mai repede .

Insa daca se insista cu amenintari asupra unor persoane care nu au nicio legatura cu gandurile/actiunile/opiniile mele (fara o finalitate legala) , s-ar putea sa devin curios si sa imi indrept atentia spre subiecte legate de COMERT,EVAZIUNE , PRODUSE CONTRAFACUTE si altele mult mai interesante decat subiectul CIMITIRUL MIHAI BRAVU . As avea destule de scris pe blog , cu date concrete si chiar cu sesizari catre organele abilitate . Sunt inebunit dupa astfel de subiecte !

Eu , personal , sunt un om foarte cinstit si chiar ma mandresc cu asta. ;)


____________


Daca cineva se considera nedreptatit cu ceva, prejudiciat (calomnia inca nu s-a reintrodus in CP) ... sau crede ca poate demonta si darama probele pe care eu le am , este liber sa faca uz de drepturile sale cetatenesti si constitutionale !



Brutacu Hector said...

Post Scriptum (recomandari de studiu) :

- Legea nr. 677/2001 (pentru alte lamuriri)
- Constitutia Romaniei (pentru cunoasterea unor drepturi si indatoriri)
- Codul Penal (pentru o eventuala plangere penala)
- Codul de Procedura Penala (pentru proceduri si demersuri penale)

- Noul Cod Civil: art.58, art.71, art.73, art.74, art. 75 .


Succes in demonstrarea prejudiciilor morale/materiale si mare atentie in alegerea avocatului/avocatilor !

Brutacu Hector said...

Sa-mi fie scuzata usoara incoerenta ! Sunt destul de obosit si nu mai am rabdarea necesara de a le "desena" cu grija , fiecare idee si cuvintel ..., tuturor nemultumitilor ce apar pe aici !

Alte obraznicii nu voi mai aproba !
Am fost destul de ingaduitor .

Nemultumitii sa se adreseze instantelor competente !