1 oct. 2013

CARGUS CURIER SI MUIA TRADITIONAL ROMANEASCA (2) .

[datorie morala
si de onoare]










Zilele trecute mi-a sosit comanda pe care o plasez lunar la Maxi Pet. Am fost impresionat.

La primirea comenzii anterioare imi exprimam , pe blog, nemultumirea legata de curierul celor de la Cargus Romania
Am facut plangere atat catre Cargus cat si catre Maxi Pet.
Acum , cand am primit coletele cu produsele pentru fetele mele , am ramas placut suprins.

Chiar s-au luat masuri :

- Au schimbat acritura mincinoasa de pe zona unde locuiesc .
- Noul baiat de la Cargus este extrem de amabil si are toate vorbele la el.
- Am fost sunat cu 60 min. inainte de a imi aduce coletul .
- Mi-a carat "kilele" de colete (trei colete) pana sus , la etajul 4.

... Asa mai da !!! Precum niste adevarati profesionisti .
Mustruluiala le-a prins bine.




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: