23 sept. 2013

EKA TRUST PLOIESTI - La pomul laudat ...



" EKA TRUST - Conduci in siguranta. "

 Ei ash ... Da de unde ?!?!
O clica de INCOMPETENTI , neseriosi , ingramaditi si golani . A tunat si i-a adunat .

Aventura a inceput in vara . Insa , in ultimele trei saptamani , mi-au scos peri albi .
Nu m-ar fi deranjat banii dati de fiecare data (sume destul de mari / niciodata , un drum la ei , nu m-a costat mai putin de 180 RON  / marea parte a vizitelor la ei au depasit suma de 300 RON de fiecare data ) , daca erau pe merit .  Cu banii pe care i-am lasat la ei in cateva saptamani , adunati , cred ma mai incropeam de inca o caruta .

Nici nu stiu cu ce sa incep ...

Prima data m-am dus la ei dupa ce mi-am luat caruta cea noua . Am fost pentru o diagnosticare generala  si  un schimb de ulei + filtru (folosesc Castrol Magnatec 10W40). Tot atunci am schimbat niscaiva placute frana pe fata , m-au convins sa cumpar niscaiva spray-uri de curatare sistem frane (fata-spate), mi-au facut un test de frane pe un utilaj Bosch .... si uite asa  mi-au luat catevaaaa sute de lei (noi) din buzunar. Urmarea ? Dupa ce am plecat de la ei , pe spate, am inceput sa aud un scartait metalic (chiar si cand apasam pedala de frana stand pe loc) . Foaaarte enervant . Inainte de "curatare" nu se auzeau asemenea viori stricate la sabotii de frana.
M-am intors la nenii mecanici , care m-au convins (pana la urma) ca nu este nicio problema si ca " se mai aude si la alte masini (Logan , Renault , VW , etc.) la fel ". Mdeah ...

Intre timp , tot la ei , am schimbat si antigelul (aveam G11 si am pus G12) . Credeti ca au spalat radiatorul de reziduurile si resturile antigelului G11 , pentru a nu se amesteca cu cel nou si a creea diverse reactii chimice daunatoare carutei (asa cum ar fi fost normal) ??? Neaaah, nicidecum .  Au dat drumul la antigelul vechi intr-o galeata , au lasat 2 minute sa se scurga si apoi au pus antigelul cel nou .  Nici macar nu au deschis "caloriferele", cu motorul pornit , dupa schimbul antigelului .

Astazi de dimineata, am fost din nou la mesterii lui peste prajit , deoarece scartaitul acela metalic(cand dai pedala de frana) a devenit extrem de stresant. Mi-au desfacut rotile pe spate ... Au desfacut sistemul de franare ... M-au convins sa cumpar un spray de vreo 40 RON, de la ei din magazin(cu o vaselina speciala care rezista la nu stiu ce temperaturi vulcanice) ... Au uns pe acolo ... Mi-au luat iar o carca de bani pe manopera ... Nu mai scartaia.  Nici nu am plecat bine de la service ca , dorind sa parchez masina , am constatat ca nu mai pot ridica frana de mana . Hmmmmmm. Dai fuga inapoi la service si afla ca profesionistul Eka Trust , isi bagase nasucul la reglajul franei de mana (uitand ca masina isi face automat aceste reglaje ) si bramburise frana .  Urca din nou caruta pe elevator , desfa-i rotile , scoate un prezon si regleaza la loc ce gresise netotul .
Acum merge frana de mana ... insaaaaaa, in seara aceasta ,  SCARTAIALA A REVENIT LA FEL DE ENERVANTA SI APASATOARE .  Deci pe ce am dat eu acei bani astazi incompetentilor de la EKA TRUST ???
Sa continuam ...
In urma cu trei saptamani , intr-o sambata, m-am dus la ei sa-mi schimb bujiile . De ce ? Pentru ca se auzeau niste detonari / rateuri pe la esapare, la relanti sau cand acelerai si ridicai brusc piciorul de pe aceleratie .
Mesterul Eka Trust , Nea Petre ('al mai incompetent de acolo) , mi-a schimbat bujiile , mi-a reglat avansul . Alti bani alta distractie .  Seara am plecat pana la Ikea . Eeehhhhhh , sa vedeti minunea minunilor .
Datorita avansului reglat de Nea Petre de la Eka Trust Ploiesti, Ploiesti-Baneasa si inapoi , am consumat benzina cat consumasem (cu cateva zile in urma) de la Ploiesti la Poiana Brasov si inapoi (+ceva ture prin Brasov) - fara nicio exagerare. Tot drumul pana la Baneasa si inapoi , caruta mea a facut precum tractorul , a tremurat din toate balamalele si tragea la drum de parca era o baba la menopauza, obosita si cu curul mare (motor de 1.6 benzina) . Imediat, la inceputul saptamanii ce a urmat , m-am prezentat din nou la vre'nicii meseriasi de la Eka Trust Ploiesti .  Nea Petre meseriasul se facea ca nu ma vede .
Am dat peste un alt mecanic , aparent mai rasarit (Catalin - un tip tinerel, micut , cu ochelari ) . Si-a bagat el repede nasucul si mi-a reglat la loc avansul . Rateurile pe spate, la relanti, se auzeau in continuare. Mi-a recomandat sa schimb si fisele bujiilor . Am schimbat si fisele (nu va ganditi ca sunt la preturi de Dacia 1300 ) - cumparate tot de la magazinul Eka Trust Ploiesti . La fel ... Apoi mi-a recomandat sa schimb o flansa de legatura , de deasupra blocului motor . Am facut comanda , tot la Eka Trust Ploiesti (au si magazin).
A doua zi m-am dus sa schimb respectiva flansa .  Alte sute de lei (noi) si alta distractie .
Detonarile persistau ...
M-au pus sa comand si un racord flexibil pentru toba . L-am comandat si pe acela (la magazinul Eka Trust) .  Cand au adus racordul , au constatat ca incompetenta de la calculator comandase un racord prea mare . Pana la urma mi-au adus unul care s-a potrivit , dar nu va ganditi ca acesta a fost pe dimensiunile originalului . Acesta era mai mic decat originalul. Mdeah ...
Daca tot au schimbat racordul , mi-au schimbat si cupla de tobe (parca asa se numea) - tot de la ei am cumparat-o .
Daca tot au schimbat atatea , hai sa schimbam si toba de mijloc ...  Ehehe , nici asta nu s-a potrivit din prima. Un oarecare Cristi (care se ocupa de comenzi) , mi-a adus toba pentru alt tip de caruta nhamtzeasca . A trebuit sa astept sa imi aduca alta .
Sa va mai zic ca , la finalul montajului , a trebuit sa constat ca nu le etansasera cum trebuie (pe sistemul "Las-o ba , ca merge asa !") si ca rasuflau pe la imbinari ??? Nu va mai zic .  Va zic doar ca, dupa toate investitiile recomandate de catre mesterii Eka Trust,  rateurile nu disparusera.
Mdaaaa ... Ajung seara acasa , las motorul la relanti, ridic capota carutei nervos si aud un " fasssssss " . Dupa vreo 20  minute am gasit SINGUR buba. Furtunasul de la vacuum era scos de la locul lui. L-am pus la loc si , UIMITOR , mersul motorului si-a recapatat rotunjimea , iar detonarile/rateurile de pe esapare au disparut. 
Astfel , competenta mecanicilor EKA TRUST PLOIESTI , m-a dat pe spate.


Astazi , cand am fost sa le bat obrazul (apropo de furtunas) si sa imi remedieze scartaitul metalic de la sabotii de frana, m-a mancat in cur sa ii intreb cat costa o umplere completa cu azot (la toate patru rotile si la rezerva) . Mi-au spus , ranjind , ca este din partea casei ... Nici macar atat nu stiu (sau nu vor) sa faca ca la carte. Ei doar au dat drumul la aerul din roti , apoi au bagat azot (oare) si mi-au pus capacele verzi. 
Eu stiam ca roata , daca are aer si vrei sa o treci pe azot, trebuie golita prin absorbtie si abia apoi umpluta cu azot (ca sa fie treaba ok) .

SFATUL MEU ???

  • DACA VRETI SA AVETI SIGURANTA PE SOSELE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
  • DACA VRETI SA NU RAMANETI SI CU PIESE DE REZERVA , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
  • DACA VRETI CALITATE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
  • DACA VRETI PROFESIONALISM , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
  • DACA VRETI SERIOZITATE , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !
  • DACA VRETI MECANICI PREGATITI , NU APELATI LA EKA TRUST PLOIESTI !


Si uite asa au trecut trei saptamani de vis , petrecute alaturi de Eka Trust Ploiesti .
INCOMPETENTILOR ! 


SA LE FAC ... SAU SA NU LE FAC ... O SURPRIZA CONSTAND DINTR-UN BUCHET DE PLANGERI (PE LA CEI ABILITATI SA SE OCUPE DE ASTFEL DE SITUATII) ?!?!

__________


LATER EDIT:

Vezi si continuarea aventurii ! Click pe LINK - EKA TRUST PLOIESTI - La pomul laudat ... (2) !


12 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Anonim said...

Am fost si eu la vestitul ekatrust si am facut geometria la un jetta, dupa 5 zile au ajuns la București la reprezentanta si mi-au refăcut geometria , pe puntea spate era dereglata total si pe puntea fata pe partea dreapta la care ''specialiștii de la Eka trust'' mi-au zis ca nu se poate regla cei de la București au facut-o.in concluzie daca vreti sa faceți geometria ocoliti Eka trust

Anonim said...

Mda..eu sunt din Buc si pana acum 4 ani mergeam cu masina doar la Sama....pana cand am avut ceva probleme la roti..cred ca am fost la vreo 4 vulcanizari si tot nu mi-au rez problema si in drumul spre munte am luat un amic din Pl care mi-a recomandat Eka Trust ..de atunci merg cu fiecare problema la ei si am plecat mereu multumit...poate am fost norocos si am dat peste mecanici buni :)))

Mihaela said...

mie mi-au distrus masina. au profitat ca nu ma pricep deloc la masini si mi-au distrus-o. i-am reclamat peste tot . sunt oameni de nimic , ciubucari si complet nepregatiti. mi-au stricat cateva piese , doar pentru a ma obliga sa cumpar de la ei altele.
sper sa se duca anaful peste ei

Anonim said...

Am fost si eu la Eka trust am ramas profund dezamagit de preturile pe care le practica. Am fost cu masina la service pentru o problema legată la geamul spate care rămăsese deschis pe jumătate si refuza sa se mai închidă.Mi-au cerut 200 lei sa imi desfacă fata de usa.M-i sa părut enorm de mult avand in vedere ca toata treaba dura 5 min.Cand am inceput sa comentez si le-am zis ca vreau sa vb cu patronu mi-au zis sa le dau 150 lei.Am plecat scârbit.Dupa care am fost la alt service si am rezolvat problema cu 30 lei.

holyb2112 said...

inafara de lucraraile la un peugeot 307 care l-au facut de mai bine il lasau cum erau vine si partea in care vanzatorii sunt incompetenti... vine omu le zice toate specificatile la o alta masina,mai exact un ford le zic modelu,an,motorizare,le cant si seria ca papagalu si astept piesa(in cazu meu o garnitura pt capacul de la culbutori). Totu ok,astept 30 de min. v si vine...ma uit ciudat la ea,nu are forma care o stiu dar zic "daca astia au cautat conform datelor zise de mine asta trebuie sa fie garnitura"; ajung acasa si surpriza am o garnitura pentru ford,pana aici totul perfect dar NU pentru modelul,motorizarea si anul specificat. Treaba ce m-a iritat e urmatoarea: am intrat pe internet pe codul piesei cumparate ELRING 026.540 suma de 70 de lei,ok... piesa care imi trebuia ELRING 087.262 10lei CUM SE FACE CA AU REUSIT SA IMI DEA CEVA DE 7 ORI MAI SCUMP ?

Brutacu Hector said...

holyb2112 ,

O clica de HOTI si INCOMPETENTI.
Unul mai golan ca altul acolo ....

Anonim said...

Eu am schimbat amortizoare, bucse, bielete antiruliu, placute de frana. AM stat langa mecanic si am urmarit toata lucrarea, foarte priceput omul, se vedea ca stie ce face. Acum ramane de vazut cat ma tin piesele, mi s-a promis ca sunt aceleasi piese care le-ar pune si Toyota in caz ca ma duceam la reprezentanta. Am schimbat si la un BMW filtre si ulei, placute, a fost OK, nu am de ce sa dau cu pietre. Vad ca sunt comentarii negative si am zis sa-mi spun si eu parerea. Oricum ca idee o sa cer acelasi mecanic daca mai am probleme, omul se pricepe si din ce vad pe aici prin comentarii nu vreau sa ma risc la altul :)

Unknown said...

ekatrust astia sunt jegosi, am comandat anvelope, i-am intrebat inainte ce DOT au si mi-au zis ca sunt calde, si cand au venit si m-am dus la montaj am vazut ca erau vechi de 1 an si 2 luni... asta inseamna calde la ei... nu ii recomand, sunt de ocolit

Unknown said...

Cel mai prost sevice auto din lume, nu Ploiesti sau Romania! M-am lovit si eu de incompetentii de acolo, dar nu chiar ca tine..Merita din plin sa fie inchisi!

Unknown said...

O data am schimbat la ei plăcuțele spate. După puțin timp mi-am înlocuit în regie proprie rotile pentru iarnă și noroc că mă uit peste tot: o plăcută nu fusese montata bine, era uzată inegal, arcul de prindere era sub piston și se ajunsese la metalul brut în zona respectivă. Ieri am fost sa schimb uleiul (proasta idee, iar). Cumpar eu uleiul, pe la 16.15 și cu el în brațe mă duc la rampa unde mă trimisese. " Mai avem 2 mașini și după aceea intrați!" La 18.40 mă duc să îi întreb dacă mai e cazul să stau acolo, mi-au spus că nu mai au timp și ca nu au ce sa îmi facă, puștanul mi-a întors spatele... Tipic Eka Trust... A, mai e și Premio (același rahat), la intrarea în Ploiesti, vorbești cu ei ceva, după aceea la fel, îți întorc spatele că nu mai au când, etc. Mai calca p$lea pe la ei...

Anonim said...

Eka nu aveti incredere in ei. Sunt si prosti si rai. Dupa ce ca nu se pricep, nici nu schimba piesele si le platesti ca prostul, iar ei raman cu ele

flavius_tudor20 said...

Ce sa faci cu astia sunt numai prosti nu stiu sa faca o segmentare la motor :)))...m-a refuzat pe motiv ca nu se baga sa segmenteze un Renault Megane :)))