5 sept. 2013

CIMITIRUL MIHAI BRAVU PLOIESTI (sezonul 2013) - A inceput recolta de toamna . (12)



   In urma cu cateva saptamani,  scriam aici si ma bucuram ca nu au mai aparut furturi si distrugeri in cimitirul Mihai Bravu Ploiesti .

Astazi , cand m-am dus sa inlocuiesc floricele de vara cu unele de sezon, am constatat ca s-a intamplat "minunea" ... Au furat cei doi braduti de la mormantul mamei mele . Toata primavara si toata vara i-am ingrijit ca pe ochii din cap . Mamei i-ar fi placut enorm aranjamentul.
Chiar ma miram ca au rezistat atat de mult si ma bucuram ca cei de la paza si-au facut treaba in toata aceasta perioada , sperand ca au reusit sa termine cu hotii din cimitirul Mihai Bravu Ploiesti.
Ash ... Da' de unde !
Furtul s-a petrecut aseara (dupa ora 20:00 PM ) sau in aceasta dimineata (dupa ora 7:00 AM) .

    Sper ca cel/cea care a furat sudoarea si grija ... lasate sa vegheze la capataiul mamei mele , sa isi vada copiii si nepotii murind in chinuri groaznice , arzand de vii , iar el/ea sa ramana fara maini si fara picioare , sa ajunga sa se tarasca pe burta si sa nu moara pana cand nu isi va recunoaste faptele fata de cei de la care a furat. Asa sa ii ajute Divinitatea !

De la cimitir am plecat direct la Obi pentru a cumpara alti doi braduti. Am gasit (15 ron/buc). Ii voi pune in locul celor care au fost furati si ii voi insemna cu vopsea.


 






0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: