29 aug. 2013

A SE CONSEMNA ...



     Uneori, pe acest blog, pot aparea articole/materiale de tip pamflet. Drept urmare, nu se va acorda un drept la replica si nicio alta explicatie . Ele trebuiesc tratate ca atare.

Totusi , daca exista doritori de dueluri arbitrate de catre instantele romanesti , ii anunt cu dezamagire ca sunt sarac si ca nu detin proprietati , bunuri sau valori pe numele meu. In caz ca insista, voi fi deosebit de incantat sa-mi pun la bataie boii de la bicicleta (bicicleta SH , achiztionata de pe un site de mica publicitate //// cu dezamagire va anunt ca bicicleta mi-a fost furata/// am regasit bicicleta ce-mi fusese furata) si tot ceea ce torn via intestinul gros , zi de zi, in vasul de toaleta  .
... Evident , orice plangere impotriva persoanei mele va primi la schimb o contraplangere . Cine ma va deranja , ocupandu-mi timpul cu tampenii , va primi la schimb acelasi tratament .  Imi plac horele ...

Succes amatorilor !



MAI MULTE , DESPRE CE REPREZINTA ACEST BLOG , PUTETI SA CITITI AICI :

0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: