25 iul. 2013

POLIȚIENII DIN PLOIESTI . Cazul minorei Ana Maria Marghiolescu - " MARGHIOLEASA " . (introducere directa)



      Fara sa vreau , ieri, pur si simplu intamplator , printr-un concurs de imprejurari , intr-un birou militienesc oarecare, printre altele , am indraznit sa ridic problema delicata a subiectului minorei Ana Maria Marghiolescu (Marghioleasa) .  Am indraznit acest lucru ... pentru a testa reactiile celor ce se aflau in acel moment acolo , indeosebi reactia unui militian mult prea plin de el, deosebit de violent (cel putin verbal), trivial (ca sa nu zic porc in exprimare) si extrem de arogant
Reactia lui nu s-a lasat prea mult timp asteptata . Stupizenia lui este foarte usor de anticipat. Militianul arogant , mi-a ZBIERAT pe un ton de ORGAN REPREZENTATIV AL MINISTERULUI DE INTERNE ca ar trebui sa fiu multumit pentru ca Marghioleasa a fost batuta de catre zelosii din Sectia 4 Politie Ploiesti (aceiasi militieni care, candva,  recomandau unor civili sa o lesine cu bataia , deoarece ei nu se pot deplasa ) , provocandu-i minorei un avort , aceasta fiind insarcinata.
Militianul respectiv mi-a strigat ca ar trebui sa ma bucur de cele intamplate si ca nu intelege care este problema mea , deoarece am avut destule necazuri cu dansa.
Cand am intrebat de ce nu s-a procedat legal si de ce minora nu a fost internata intr-un centru de reeducare , militianul nevricos a incercat o balbaiala justificativa , a intrat in sevraj de vocabular,  luand foc si mai tare ...
Cand am intrebat despre musamalizarea intamplarii , musamalizare facuta chiar de catre cei (militienii de la Municipiu) care ar fi trebuit sa isi ancheteze proprii colegi , toti cei aflati in respectiva incapere au amutit ... schimband intre ei doar priviri mute , cu un inteles doar de catre ei stiut.

 Indiferent ce ar fi facut minora respectiva , mai mult de un sut in dos si o scatoalca dupa ceafa nu cred ca ar fi trebuit sa primeasca (din gura si eu zic multe , dar nu mi-as permite sa bat o boschetara pana la lesin sau inconstienta) . Evident ... si nu din partea unora care ar trebui sa vegheze la respectarea legilor.
Acestia ce au facut ? Au calcat-o in picioare , pana cand minora , gravida fiind, a suferit un avort spontan. 
Totul a fost musamalizat , ulterior, de catre superiorii lor (asa circula niste zvonuri in randurile lor) .




0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: