7 iul. 2013

Le multumesc parintilor mei pentru ca mi-au dat inteligenta necesara ....



  • Le multumesc parintilor mei pentru ca mi-au dat inteligenta necesara si ma facura dashtept !
  • Le multumesc tuturor dusmanilor pentru ca mi-au stimulat inteligenta si m-au ajutat sa ma dezvolt !
  • Le multumesc tuturor celor care-mi influenteaza viata pentru ca, astfel,  imi alunga plictiseala, rutina si monotonia !
  • Ii multumesc lui Aghiuta ca m-a facut rautacios , tupeist , curios , neinfricat si rational !
  • Ii multumesc lui Dumniezo (Allah, Yahve, Zamolxe, Creatorul Universului, Echilibrul Natural, Balanta Vietii, Mama Natura, Tata Natura, Zoroastru sau cum i-o mai zice) ca m-a facut tipicar , onest , talentat , studios, perseverent si drept ! 





0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: