9 iul. 2013

Bicicleta furata .... Bicicleta recuperata.... RECONDITIONARE.




Ma simt de parca as fi din filme cu desene animate ... :)

Mi-or ciordit bicla DHS (de fapt este bicla Evei) , reconditionata si imbunatatita , piese Shimano , cauciucuri Maxxis, etc.
Cand or ciordit bicla cu care o plimbam pe Evushka, au lasat una defecta in loc. Marca ? Rich . Era la pamanat .  Nici macar nu am habar cum a ajuns hotul pe ea , pana la al meu domiciliu (hotul fiind din Gherghita) .
Cand m-am dus la Polizei sa reclam furtul si sa le predau bicla cea abandonata si defecta, mi-au zisara sa o pastrez temporar pe cea abandonata, facandu-mi un PV de custodie.
Ca sa o pot folosi pe aceea , ma dusei cu ea la un reparacios de biciclete . M-a costat subti ... 50 RON (uns , schimbat ceva rulmenti , inlocuit un butuc, centrat roti , schimbat neshte cabluri si alte cateva maruntisuri) .
La doar o saptamana, dupa ce am reparat harbul RICH (sa nu cumparati niciodata o asemenea marca de biciclu , deoarece-s cele mai varza de pe piata) , ma suna politzienii sa ma duc ca-mi gasira hotul si bicla (hot care , intre timp , deja o si vanduse altuia) .
Cand am vazut cum arata bicla Evei , am simtit cum imi vine sa-mi numar floacele cu manusi de box si sa-mi dau foc la parul de pe picioare.
Am predat Riciul catre politzieni si am recuperat-o pe Marghioala DHS , bicla Evei .
Ieri am dus-o la reparaciosul de bicle .
Speram ca , reparatia, sa nu ma duca mai mult de 100 ron. Se pare ca m-am inselat.
Pana acum , am cumparat piese (inclusiv vopsea) de 160 ron ...
Sigur voi ajunge cu cheltuiala la cel putin 250 RON . Si reparaciosul chiar lucreaza ieftin.


MDA !
Mai bine-mi cumparam una "ca noua" de la reparaciosul de bicioclete .
Individul aduce din Germania bicioclete si piese , le reconditioneaza si le face giugiuc .
De exemplu , pe o bicicocleta tip MTB, cu jenti duble , piese Shimano, cadru de ALUMINIU , vopsita ca noua , unsa , aranjata si ferchezuita ... cere in jur de 300 - 350 RON .


Totusi ... este taaare misto ca, biciocletei mele, i-au pus hotii izolier band pe spite si o seiulica rupta ... Probabil, in logica actiunilor lor,  i-au facut acest tunning pentru ca sa nu poata fi identificata. :))))
Arata de parca ar fi fost cu ea la arat sau la taiat de lemne.










0 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus: