19 iun. 2013

VLAD CRAIOVEANU DIN PLOIESTI .


  Am o mare datorie catre cel din fotografiile de mai jos .
Foloseste denumirea de "Vlad Craioveanu" si locuieste in Ploiesti .  Este foarte urgent ! Sanatatea lui depinde foarte mult de ceea ce ii datorez eu .
Neaparat trebuie sa dau de dansul si nu imi raspunde la mesaje .  Refuza tratamentul , dar eu mi-am luat angajamentul ca il voi ajuta cu sau fara voia lui.

Cei care ma pot ajuta cu informatii sau care cunosc unde il pot gasi , sunt rugati sa imi trimita detaliile intr-un mesaj privat la adresa de e-mail din profilul acestui blog sau sa lase un comentariu (ce nu va fi publicat) la acest articol .

MULTUMESC !















~~~~~~~~~~~~~~~






In acest print aveti reteta ce i-a fost prescrisa de catre medicul ortoped .  Sunt singurul care il poate trata si care il poate ajuta in problema pe care o are .





Ce-i care doresc sa-i ureze insanatosire grabnica si un mic sprijin moral , il pot contacta la acest numar :
0747 086 784



2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

Nu de stomatolog?

Brutacu Hector said...

Neaaahh...
Are nevoie ca toti dintii sa-i ramana in forma actuala . Dara' cu ce va mai injura dupa ce va iesi din ghips .

In plus , i-am promis ca il voi vindeca de toate traumele suferite in copilarie ...

Sunt pe aproape ... La doi pasi de 'mnealui. Inca putin si vine ziua in care va trebui sa imi recite intre patru ochisori 33 33 33 33 33 33 33 ...