26 iun. 2013

Multumiri .


Precum spunea Fetica Junglii , "cu rabdare, o sa ... "
Avea dreptate. :)

Pe aceasta cale multumesc celor care, in privat, mi-au oferit detalii importante pentru gasirea bolnavului (link) . Am aflat tot ceea ce ma interesa .
Cu sprijinul unor cunostinte comune , am reusit sa aflu cum il pot gasi si unde . Astfel , voi putea sa ii ofer tratamentul de care are atat de multa nevoie, pentru a-l ajuta sa-si revina din boala care-l macina de atata amar de vreme  . Angajamentul este angajament !
Va fi o mare surpriza , un cumul de sinceritate si bucurie neimpartasita. Sigur ii va fi pe plac si , ulterior, imi va multumi , pupandu-mi chiar si talpile . Pun ramasag !
Negresit voi da ochii cu dansul , acum dupa ce a trecut si de reuniunea cu colegii de salon...  Neputinta lui mi-a lasat un mare of la inima . Iar eu, altruist din fire, nu il pot abandona in suferinta .

Cu rabdare, la momentul potrivit,  o sa ...... stingem lumina .



Ce-i care doresc sa-i ureze insanatosire grabnica si un mic sprijin moral , il pot contacta la acest numar :


0747 086 784


2 elucubratii mai dihai decat cea de mai sus:

Fetita Junglei13 said...

"arată-i calea", asta parafrazand nu stiu ce cantareata cu "stinge lumina, arata-mi calea".

Brutacu Hector said...

Curand... Curand...